امام جمعه نوشهر
امام جمعه نوشهر با اشاره به در پیش بودن دهه فجر و سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت : اسلام و مردم و رهبر، سه عنصر مهم در پیروزی و تداوم انقلاب بوده است.
کد خبر: ۱۷۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵ 29 January 2016

به گزارش تابناک مازندران ، حجت الاسلام محمود مشایخ در خطبه های نماز جمعه این هفته نوشهر افزود : دشمن نیز با فهم همین نکته، تمرکز خود را بر ضربه زدن به این سه عنصر گذاشته است.

وی اظهار داشت : دشمنان با تمام قوا بر ضد ایران فعالیت می کنند که ماهواره و ابتذال و عرفان های کاذب و تلاش برای سلب اعتقاد بچه های ما از آن جمله است.


امام جمعه نوشهر یادآور شد: اگر اسلام را از دست بدهیم، انقلاب را هم از دست می دهیم.


وی افزود : عنصر مهم دیگر در انقلاب اسلامی، مردم بودند که راهپیمایی، مبارزه، جنگ، تحریم را تحمل کردند و حتی از دارو و قطعات هواپیما محروم شدند. 


او افزود : سومین عنصر نیز رهبر بود که در ده سال نخست، امام راحل، انقلاب را هدایت کرد و سپس رهبر معظم انقلاب راه وی را ادامه داد.


امام جمعه نوشهر تصریح کرد: دشمنان پس از مدتی حمله به رهبر انقلاب، چون دیدند به اهداف خود نرسیدند شروع به تخریب نهادهای زیر نظر رهبر همچون صدا و سیما ، شورای نگهبان و سپاه کردند.


وی افزود : در این روزها که مساله تایید صلاحیت نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مطرح است، حمله به شورای نگهبان افزایش یافته است.


امام جمعه نوشهر همچنین با تقدیر از نیروی دریایی ارتش به دلیل برگزاری رزمایش ولایت 94 در دریای عمان و شمال اقیانوس هند گفت : بسیاری از شرکت کنندگان در این رزمایش، در دانشگاه دریایی امام خمینی نوشهر درس خوانده اند و در نماز جمعه نوشهر نیز شرکت می کردند. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار