در حاشیه مراسم روز گذشته ؛
به گزارش تابناک گیلان، عصر روز گذشته نخستین دوره المپیاد ورزشی بانوان گیلان با حضور استاندار در رشت گشایش یافت که در این مراسم ، محمدعلی نجفی طی سخنرانی کوتاهی به نکات ذیل اشاره داشت: باید مطالبه حضور بیشتر بانوان در عرصه های مختلف جامعه را گرامی بداریم و بنده توفیق دیدار با مادران شهیدی را داشتم که....
کد خبر: ۱۶۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲ 24 January 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: روز گذشته نخستین دوره المپیاد ورزشی بانوان گیلان ، یادواره سرداران و 8هزار شهید استان برگزار شد که متاسفانه با برخی حاشیه ها همراه بود.

به گزارش تابناک گیلان، عصر روز گذشته نخستین دوره المپیاد ورزشی بانوان گیلان با حضور استاندار در رشت گشایش یافت که در این مراسم ، محمدعلی نجفی طی سخنرانی کوتاهی به نکات ذیل اشاره داشت: باید مطالبه حضور بیشتر بانوان در عرصه های مختلف جامعه را گرامی بداریم و بنده توفیق دیدار با مادران شهیدی را داشتم که با افتخار اعلام می‌کردند که من مشوق فرزندان خود در پاسداری از حریم جمهوری اسلامی بودم و اندیشه، خرد و تدبیر در میادین مختلف سیاسی، دیپلماسی و اقتصادی می‌تواند حرف‌های بزرگی برای گفتن داشته باشد و زنان ما این خرد و اندیشه را  ثابت کردند.






گفتنی است در این مراسم با کمک استاندار گیلان از صندوق حمایت از ورزشکاران دختر رونمایی شد که همین موضوع به عاملی برای حاشیه نخستین دوره المپیاد ورزشی بانوان گیلان تبدیل شد.

بلافاصله پس از پایان مراسم ، یکی از اعضای شورای شهر رشت ، که از وی برای رفتن به روی سن دعوت نشد ، شروع به انتقاد از نحوه برگزاری مراسم و انتقاد از عملکرد ورزش و جوانان استان کرد.

تابناک اضافه می کند ، اینکه حتما باید از این عضو رسانه ای شورا دعوت می شد که روی سن برود یا نه نکته ای است که باید متولیان برنامه روز گذشته بدان پاسخ دهند که آیا قصد و عمدی در کار بوده و یا اصلا ضرورتی برای دعوت از این عضو شورا برای رفتن روی سن وجود داشته است یا خیر.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
براي شمازشته كه انقدربه حاشيه ها اهميت ميديد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار