شهرآورد مازندران بین تیم‎های نساجی و خونه به خونه مازندران سه شنبه هفته جاری در چه شرایطی برگزار می‎شود و تیمها در چه سطحی از آمادگی قرار دارند؟
کد خبر: ۱۶۸۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳ 23 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، در فاصله دو روز مانده به برگزاری شهرآورد فوتبال مازندران تیمها و مسئولان برگزاری رویداد ورزشی سخت در حال تقویت آمادگی برای حضور پرقدرت و منظم در آن هستند.
تیمهای نساجی مازندران از شهر قائمشهر و خونه به خونه مازندران از شهر بابل دو نماینده فوتبال استان در لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان هستند که امسال شرایط نسبتا مناسبی برای دستیابی به آرزوی مردم فوتبال دوست مازندران یعنی داشتن حداقل یک تیم در لیگ برتر فوتبال دارند.
استان مازندران با داشتن ده ها بازیکن برجسته در لیگ برتر و لیگهای مختلف کشور و عضویت تعداد قابل توجه فوتبالیست‎ها در تیمهای ملی سالهاست که هیچ نماینده ای در لیگ برتر ندارد و برخی دو دلیل عمده شامل ضعف مدیریت و تیم‎داری و همچنین نبود صنایع قوی برای حمایت مالی از تیمها را دلیل عمده این وضعیت می‎دانند.
تیم خونه به خونه بابل که در فصل جاری با 37 امتیاز حاصل از 10برد 7 تساوی و 5 باخت و 22 بازی در حالی پس از پیکان، فجر سپاسی و مس کرمان در رده چهارم جدول است که هر سه این تیم‎ها سابقه سالها حضور در لیگ برتر دارند و اختلاف امتیاز خونه به خونه با تیم سوم 3 امتیاز و با تیم نخست جدول 20تیمی تنها 7 امتیاز است.
این تیم در حالی یک طرف شهرآورد بزرگ مازندران است که در طرف مقابل نیز حریف دست و پا بسته ای نیست، نساجی همان تیم با ریشه مازندران و قائمشهر تاکنون 29 امتیاز از 7برد، 8 تساوی و 7 باخت در جدول ذخیره کرده است و طرفداران دوآتیشه‎ای نیز دارد.
در جدول بهترین گلزنان لیگ دسته یک حمید کاظمی از نساجی مازندران با 11 گل در صدر قرار دارد.
این شرایط در حالیست که امروز به منظور امنیت بیشتر بازی جلسه‌ای برای میزبانی شایسته این دیدار با حضور سیدغلام‌رضا رضوی معاون توسعه امور ورزشی، مسئول حراست، مسئول روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان، نایب رئیس هیئت فوتبال استان، رئیس اداره ورزش و جوانان بابل و رئیس اداره ورزش و جوانان قائم‌شهر و نماینده فرماندار شهرستان بابل و سرپرست دو باشگاه برگزار شده و همه چیز برای برگزاری یک دیدار زیبا فراهم است.
شهرآورد فوتبال مازندران در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور بین دو تیم نساجی قائم‌شهر و خونه به خونه بابل روز سه‌شنبه ششم بهمن‌ماه ساعت 14 در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل برگزار و این بازی از شبکه استانی تبرستان پخش زنده می‌شود.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار