دادستان بابلسر
دادستان بابلسر با بیان اینکه طی چند روز اخیر 25 کیلوگرم تریاک از نوع سنتی خالص در بابلسر کشف شد، از کشف و ضبط 270 لیتر مشروبات الکلی خارجی و 170 لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ 20 January 2016

به گزارش تابناک مازندران،محسن نوروزی اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه قرار است محموله موادمخدر به بابلسر حمل شود، دستور قضایی در این زمینه صادر شد و عاملان توسط نیروهای امنیتی شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در این ماموریت 25 کیلوگرم تریاک از نوع سنتی خالص که داخل یک کامیونت جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

دادستان بابلسر تصریح کرد: در این پرونده دو متهم که از استان فارس بودند، دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شدند و پرونده آنها نیز در دست بررسی است.

کشف 270 لیتر مشروبات الکلی خارجی

نوروزی همچنین از کشف و ضبط 270 لیتر مشروبات الکلی خارجی و 19 لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز در این شهرستان خبر داد و افزود: در این پرونده یک نفر دستگیر و به زندان معرفی شد.

دادستان بابلسر اضافه کرد: در گزارشی دیگر طی دو روز گذشته مطلع شدیم شخصی در بابلسر در قالب کارگاه مشروب‌سازی اقدام به ساخت و فروش مشروبات الکلی می‌کند.

وی افزود: با حکم و دستور قضایی این کارگاه مورد بازرسی قرار گرفت که در این بازرسی 150 لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز آماده، کشف و ضبط شد.

نوروزی در پایان گفت: متهم این پرونده نیز دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی روانه زندان شد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار