رئیس پلیس آگاهی مازندران
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری دو جاعل و کشف 53 میلیون ریال چک پول تقلبی در شهرستان آمل خبر داد.
کد خبر: ۱۶۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 18 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، احمدرضا رستمی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی غیر بومی در امر توزیع چک پول‌های تقلبی و جعلی در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی پس از استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق شدند دو متهم این پرونده به نام‌های ح ـ ن و رضا ـ الف اهل استان‌های غربی کشور را شناسایی کرده و مورد تعقیب و مراقبت قرار دهند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهمان به جعل که با مشاهده ماموران قصد داشتند با یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس سفید رنگ از دست قانون فرار کنند را با عکس‌العمل سریع و دادن اخطار ایست و تیراندازی به سمت خودرو متوقف و دستگیر کنند.

این مسئول از کشف پنج میلیون و 300 هزار تومان چک پول‌های جعلی و تقلبی 50 هزار تومانی طرح جدید و قدیم خبر داد.

وی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی اظهار کردند که با مراجعه به مغازه‌ها و واحدهای صنفی در قبال خرید اجناس چک پول‌های جعلی و تقلبی را ارائه کرده و از این طریق از شهروندان کلاهبرداری می‌کردند همچنین متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار