عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم:
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم خواستار تهیه و تدوین اطلس آسیب‌های اجتماعی شهر قم شد.
کد خبر: ۱۶۵۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲ 18 January 2016
به گزارش تابناک قم، طوبی حجازی شامگاه یکشنبه در صد و شصت و چهارمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم که با حضور استاندار، فرماندار و معاون استاندار قم برگزار شد در سخنانی با اشاره به معضلات شهر اظهار کرد: هر زمان که به سمت پیشگیری حرکت کردیم موفق‌تر بوده‌ایم.

وی با اشاره به بازدید خود از محل ترک اعتیاد قمرود گفت: متأسفانه آمار اعتیاد بانوان نه‌تنها افزایش پیدا کرده بلکه سن اعتیاد نیز با کاهش مواجه بوده است.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم خواستار تهیه اطلس آسیب‌های شهر قم شد و خاطرنشان کرد: اگر کارگروهی تشکیل شود و آسیب‌های مناطق مختلف به صورت علمی بررسی شود می‌توانیم در پیشگیری از آن‌ها موفق‌تر عمل کنیم.

وحید شایسته‌نیک نیز در این جلسه بر ضرورت به حرکت درآوردن چرخ صنعت مسکن در قم تأکید کرد و گفت: با حرکت این صنعت بحث اشتغالزایی و چرخه اقتصاد شهر از رکود خارج خواهد شد.

وی با بیان اینکه در صنعت ساختمان توسعه‌یافتگی اتفاق افتاده است، گفت: ظرفیت‌هایی بین طرح تفصیلی جدید و قدیم است که به عنوان یک محرک می‌توان از آن استفاده شود.

عضو کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: باید با نگاهی به اقتصاد شهر و نیم‌نگاهی به بحث‌های ایده‌آل شهرسازی، اقتصاد واقعی شهر را ببینم و محرک‌هایی را برای مسکن ایجاد کنیم.

وی خواستار حمایت دولت از پروژه‌های عمرانی شد و گفت: حق قم ادا نشده است و نسبت به تورم ما کم کار می‌کنیم.

شایسته‌نیک تأکید کرد: ما در بحث کلان شهر قم عقب‌ماندگی عمرانی داریم که این امر تلاش بیشتری را برای استفاده از منابع ملی و استانی می‌طلبد.

وی حمایت از سرمایه‌گذاری را در شهر قم مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: با توجه به واقعیت‌های وضعیت اقتصادی قم و عقب‌ماندگی‌های شهر باید همکاری بیشتری با سرمایه‌گذاران داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار