معاون فرماندار محمود آباد
معاون فرماندار شهرستان محمودآباد گفت : اجرایی شدن برجام فصل جدیدی از روابط دیپلماتیک در عرصه جهانی است.
کد خبر: ۱۶۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 18 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، حسین زراعتی در مراسم نواختن زنگ اقتدارملی که در دبیرستان دخترانه بصیرت برگزار شد، اظهارداشت: دولت تدبیر و امید از نخستین روزهای فعالیت خود ، به سرانجام رسیدن پرونده هسته ای و لغو تمامی تحریم ها را به مردم ایران وعده داده بود و این امر به واسطه ایستادگی و مقاومت ملت ایران و هدایت های مقام معظم رهبری و تلاش دیپلمات های متعهد ایران اسلامی محقق شد.

وی ادامه داد: امروز جهانیان بیش از گذشته به نقش برجسته ایران اسلامی در معادلات جهانی پی برده اند و یقین می دانند که حل بحران های جهانی به ویژه مسائل منطقه بدون حضور تأثیرگذار ایران امکان پذیر نیست.


وی با بیان اینکه پس از جنگ جهانی دوم تمام قدرت های دنیا با آلمان بر سرمیز مذاکره نشستند تا با گفت وگو مشکلات را حل کنند ، گفت: به فرجام رسیدن برجام به قدرت های جهان نشان داد که با ایران اسلامی تنها با زبان گفت وگو می توان سخن گفت.


معاون فرماندار محمودآباد با اشاره به اینکه دیپلمات های ایرانی عزت مندی ایران را در صحنه های بین المللی دوچندان کردند، افزود:اجرای برجام برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی خواهد بود.

زراعتی تصریح کرد:نشستن پنج کشور بزرگ اقتصادی و قدرتمند دنیا بر سر میز مذاکره نشان دهنده اقتدار کشورمان است .


وی با اشاره به اینکه پیش از این عده ای تحریم ها را کاغذ پاره شمردند ، گفت: همان افراد دیدند که تحریم ها تاثیر بسیار زیادی بر معیشت واقتصاد مردم گذاشت وحرفی نزدند.

وی گفت : آزاد شدن میلیاردها دلار از مطالبات ایران می تواند به یکسان سازی قیمت ارز واقتصاد کشور کمک کند.


معاون فرماندار محمودآباد افزود: لغو تمامی تحریم ها فصل جدیدی از توسعه و آینده روشن اقتصادی همراه با شور ونشاط وآرامش برای آیندگان رقم خواهد زد وشاهد سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی خواهیم بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار