رئیس دفتر نظارت انتخابات خراسان جنوبی:
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه افراد رد صلاحیت شده از ۲۷ بهمن ماه به مدت ۳ روز فرصت وحق شکایت دارند، گفت: ساعت ۲۴ امشب اسامی نامزدها به فرمانداران ۴ حوزه انتخابیه خراسان جنوبی اعلام می‌شود.
کد خبر: ۱۶۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷ 16 January 2016
 حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی عصر امروز در نشست خبری اظهار داشت: ساعت 24 امشب اسامی نامزدها به فرمانداران 4 حوزه انتخابیه خراسان جنوبی اعلام می‌شود که افراد رد صلاحیت شده از 27 بهمن ماه به مدت 3 روز حق شکایت دارند.

وی با بیان اینکه افراد رد صلاحیت شده شاکی می‌توانند شکایت خود را به دفتر هیأت نظارت مستقر در فرمانداری بیرجند اعلام کنند، افزود: داوطلبانی که صلاحیت آنها احراز نشده و در تهران هستند باید برای ارائه شکایت خود به هیأت نظارت مرکزی مستقر در ورزشگاه تختی مراجعه کنند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه  شورای نگهبان بعد از دریافت شکایت بعد از 20 روز جواب قطعی را اعلام می‌کند، گفت: داوطلبان دقت داشته باشند که شکایت خود را بر روی کاغذ عادی ننویسند زیرا مورد قبول نیست بلکه باید در فرم خاص شورای نگهبان تنظیم و تحویل رسید کنند.

محمدی از ثبت نام 102 نفر نامزد در خراسان جنوبی برای 4 کرسی مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: تاکنون 4 نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، قاین و فردوس انصراف داده‌اند و هیچ نامزدی از طریق دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی از وضعیت خود آگاه نمی‌شود اما ممکن است در هیئت‌های اجرایی به برخی نامزدها اعلام شود انصراف دهند تا آبروریزی در قبال رد صلاحیت نشود.

وی با بیان اینکه اسامی نهایی کاندیداهای نهایی مجلس شورای اسلامی که تأیید صلاحیت شد‌اند، 27 بهمن ماه از سوی وزارت کشور اعلام می‌شود، اظهار داشت:خراسان جنوبی 4کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد اما تعدادی که ثبت نام کرده اند در واقع برای هر کرسی 25 نفر ثبت نام کردند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم باید در انتخابات افراد اصلح را انتخاب کنند، گفت: مردم باید در رای دادن دقت کافی را داشته باشند زیرا در خراسان جنوبی افراد شاخصی که برای کاندید شدن نام نویسی کرده اند کم هستند و باید تلاش شود که انتخابات به دور دوم نکشد، زیرا هزینه زیادی در بر دارد.

محمدی با اشاره به اینکه اگر انتخابات به دور دوم بکشد، ما آمادگی برگزاری را داریم، افزود: آرمون داوطلبان مجلس خبرگان رهبری دی ماه برگزار شد وافرادی که در آزمون قبول شدند باید در مصاحبه شفاهی شرکت کنند و در صورت قبولی در هر دو آزمون از 20 بهمن ماه به آنها اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس خبرگان از 22 بهمن ماه اجازه تبلیغات دارند، اظهار داشت: فعالیت داوطلبان در فضای مجازی تخلف است که باید این تخلفات تعطیل شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار