مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران از پایان حضور مشترکان در ادارات برق برای دریافت خدمات مورد نیاز در سه سال آینده خبر داد و گفت که 26 خدمت دیگر شرکت برق استان دهه فجر امسال الکترونیکی می شود .
کد خبر: ۱۶۴۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴ 16 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، قاسم شهابی در جلسه دولت الکترونیک مازندران در ساری افزود : این خدمات از طریق گوشی تلفن همراه به مشترکان ارائه خواهد شد .

وی بهره گیری از این خدمات را نیازمند نصب نرم افزار لازم بر روی دستگاه تلفن همراه دانست و ادامه داد : هم اکنون نیز پورتال شرکت برق مازندران برای ارائه 9 خدمت به مشترکان به صورت الکترونیکی فعال است .


شهابی خدمات در حال ارائه از طریق پورتابل را تسویه حساب ، درخواست انشعاب ، صدور هزینه ، تغییر آدرس ، اعلام کارکرد،تغییر مشخصات فردی ،پرداخت اینترنتی و پیگیری تقاضا اعلام کرد .


وی گفت : همچنین با راه اندازی سامانه ثبت نام پیمانکاران ، مشکلی که پیش از این برای این کار وجود داشت از جمله واگذاری پروژه ها به تعداد خاصی از پیمانکاران رفع شده است .


او توضیح داد : هم اکنون در این سامانه مشخصات تمامی پیمانکاران واجد شرایط ، تعداد پروژه هایی که هر پیمانکار تاکنون اجرا کرده است و تعیین صلاحیت نیروی انسانی قرار دارد . 


شهابی گفت : هم اکنون 25 هزار کیلومتر شبکه فشار قوی و ضعیف زیر نظر شرکت توزیع برق مازندران از طریق سامانه های الکترونیکی مجهز و روزآمد ، کنترل و نظارت می شود .

شرکت توزیع نیروی برق مازندران یک میلیون و 235 هزار مشترک دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار