امام جمعه بروجرد:
خطیب جمعه بروجرد گفت: انتخابات هفتم اسفندماه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری یک اتفاق بزرگ است و مردم باید با توجه به تلاش دشمن برای نفوذ به کشور افراد شایسته را راهی مجلس کنند.
کد خبر: ۱۶۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۹ 16 January 2016


به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ،حجت الاسلام والملسمین حسن ترابی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بروجرد در مسجد امام خمینی(ره) این شهر افزود: توقیف شناورهای آمریکایی نشان داد که سپاه در حراست از تمامیت ارضی کشور با هیچ کس شوخی ندارد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به توقیف 2 شناور آمریکایی در جریان ورود به آب های سرزمینی ایران گفت: توقیف این شناورها و دستگیری ملوانان آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران، اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان نشان داد.

وی اظهار کرد: از آنجا که این شناورها بطور غیرعمد وارد آب های سرزمینی ایران شده بودند، پس از عذرخواهی فرمانده آنها و مقامات آمریکایی از جمله جان کری آزاد شدند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به وجود 2 هزار کیلومتر مرز آبی در دریای عمان و خلیج فارس افزود: ایران با توقیف این شناورها ثابت کرد که بر سراسر مرزهای آبی جنوب کشور تسلط دارد.
وی اضافه کرد: سناتورهای آمریکایی اعلام کردند که ایران با این اقدام آمریکا را تحقیر کرد و هدف از این کار نشان دادن اقتدار ایران بود.
وی گفت: انبوهی از ناوگان دریایی آمریکا و سایر کشورهای غربی با پیشرفته ترین تجهیزات در مرزهای آبی ایران اسلامی آرایش نظامی گرفته اند ولی نیروهای مسلح کشور از جمله سپاه مقتدرانه از این مرزها حراست می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی اقدام سپاه در توقیف شناورهای آمریکایی را ستود و افزود: آمریکا به بهانه های مختلف تلاش دارد قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محدود کند ولی این آرزو را به گور خواهد برد.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در حفاظت از امنیت ملی جایگاه ویژه ای دارد، گفت: سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح برای دفاع از تمامیت ارضی کشور آمادگی کامل دارد.
خطیب جمعه بروجرد در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم اشاره کرد و گفت: انتخابات هفتم اسفندماه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری یک اتفاق بزرگ است و مردم باید با توجه به تلاش دشمن برای نفوذ به کشور افراد شایسته را راهی مجلس کنند.
وی با تاکید بر حضور حداکثری واجدین شرایط در انتخابات افزود: هرکس دغدغه حفظ تمامیت ارضی کشور را دارد باید پای صندوق ها حاضر شود.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی حضور حداکثری مردم در انتخابات را موجب پایداری نظام و ناامیدی دشمن خواند و اظهار کرد: افرادی باید انتخاب شوند که برای مردم و سرنوشت نظام متعهد باشند و از نفوذ دشمن جلوگیری کنند.
وی سالروز شهادت فداییان اسلام از جمله نواب صفوی، طهماسبی، واحدی و ذوالقدر را گرامی داشت و اظهار کرد: این شهدا در سال 1334 در راه مبارزه با طاغوت شهید شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار