امام جمعه نوشهر:
امام جمعه نوشهر با اشاره به تحقق ناکامل اهداف انقلاب مشروطه و دیگر جنبش ها گفت: انقلاب اسلامی ایران با وجود خواست های حداکثری، در آستانه چهارمین دهه از حیات خود، همچنان پابرجا است.
کد خبر: ۱۶۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰ 15 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: در حرکت هایی همچون انقلاب مشروطه، خواست های مطرح شده حداقلی و اندک بود که همان هم محقق نشد.


وی اظهار داشت: اما در انقلاب اسلامی، با وجود مطرح شدن شعارها و خواست های حداکثری، بسیاری از اهداف اولیه تحقق یافت.


امام جمعه نوشهر یادآور شد: رهبری انقلاب و حمایت مردم مهم ترین دلیل موفقیت انقلاب اسلامی بود.


حجت الاسلام مشایخ گفت: اهداف انقلاب امری ثابت است ولی افراد ممکن است تغییر کنند بنابراین باید افراد را با معیارهای ثابت سنجید نه اینکه افراد را ملاک تشخیص حق و باطل قرار دهیم.


وی تاکید کرد: بعضی از افراد در انقلاب مشارکت داشتند ولی اکنون مسیر خود را جدا کرده اند و در نقطه مقابل، عده ای که حتی در زمان انقلاب و امام راحل به دنیا نیامده بودند، الآن در راه انقلاب حرکت می کنند.


امام جمعه نوشهر شهدای حرم را نمونه بارز افراد نوپیوسته به انقلاب برشمرد و تصریح کرد: شما به سن این افراد که نگاه کنید، می بینید که اغلب شان بعد از وفات امام راحل به دنیا آمده اند.


حجت الاسلام مشایخ اظهار داشت: ثبات قدم و پایداری در مسیر انقلاب است که باعث می شود تفنگ داران متجاوز آمریکایی در خلیج فارس به دست نیروهای سپاه بازداشت شوند.

وی یادآور شد: این رخداد نشانه عزت و اقتدار ایران اسلامی است و به دیگران یادآور شد که قدرت واقعی ایران را در نظر بگیرند. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار