رییس پارک علم و فناوری مازندران از تامین زمین 12 هکتاری برای استقرار شرکت های دانش بنیان این پارک خبرداد و گفت: با تامین این زمین مشکل اصلی این مجموعه برطرف می شود .
کد خبر: ۱۶۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 14 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، علی معتمدزادگان افزود : این زمین که در جویبار قرار دارد با توافق مرکز تحقیقات کشاورزی مازندران به پارک علم و فناوری واگذار می شود .


وی کمبود فضا را یکی از مشکلات مهم پارک علم و فناوری مازندران برشمرد و ادامه داد : هم اکنون بیش از 80 شرکت دانش بنیان در ساختمانی با زیر بنایی حدود دو هزار متر مربعی فعالیت می کنند .


رییس پارک علم و فناوری مازندران گفت : این فضای محدود و اندک جوابگوی فعالیت های کارگاهی وتحقیقاتی شرکت های دانش بنیان نیست و به همین منظور نیاز به تامین زمین برای استقرارپارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان بود .


وی خاطرنشان کرد که شرکت های دانش بنیان که متشکل از محققان علمی است برای انجام امور تحقیقات خود به فضای کارگاهی و آزمایشگاهی نیاز دارند . 


معتمدزادگان گفت : هم اکنون شرکت های دانش بنیان مازندران مستقر در فضای پارک علم وفناوری ، آزمایشگاه و کارگاه های کوچکی دارند . 


وی ابراز امیدواری کرد که با واگذاری زمین 12 هکتاری جویبار به پارک علم و فناوری مازندران ،شرکتهای دانش بنیان از مضیقه فضا و مکان خارج شوند . 


پارک علم و فناوری مازندران از سال 1389 فعالیت خود را در ساری آغاز کرد و هم اکنون از 150 شرکت دانش بنیان ، 85 شرکت در این پارک مستقر هستند .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار