فرماندار چالوس:
فرماندار چالوس گفت: برای افزایش مشارکت در امور خیر، رابطه میان نمایندگان و مردم و خیرین حفظ شود.
کد خبر: ۱۶۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶ 13 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمدناصر زندی در جشن گلریزان مجتمع خیریه وحید و نرگس این شهرستان که با حضور مسئولان و مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی و خیران این شهرستان در محل اداره بهزیستی چالوس برگزار شد با بیان اینكه انجام امور خیر نیاز به تبلیغات ندارد اظهار كرد: مردم فهیم و نوع‌دوست ما حاضر نیستند که خود زندگی مرفهی داشته باشند اما فردی در همسایگی آنان فاقد امکانات مالی باشد.

وی با بیان اینكه جامعه ای که در آن بین فقیر و غنی فاصله باشد دور از عدالت خواهد بود ابراز كرد: با توجه به اینکه همه ماایرانی هستیم و در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم بنابراین بر اساس آموزه های دینی و حس نوعدوستی پیشی گرفتن در كارهای خیر را بر خود فرض میدانیم.

فرماندار چالوس با بیان اینکه وجدان بیدار ایرانی در پی دستگیری از افراد نیازمند است، خاطرنشان کرد: در شهرستان چالوس بسیاری از افرادی که از تمکن مالی بالایی برخوردار هستند به شکر نعمت الهی برای انجام کار خیر پیشقدم هستند چرا که این افراد کمک به همنوعان را یکی از راه‌های سپاسگزاری از نعمت‌های خداوند می دانند.

زندی به جبران کمبودهای عاطفی فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست تاکید کرد و یادآور شد: کمبودها فقط در زمینه پول، مسکن و اشتغال نیست بلکه این افراد با توجه به فقدان سرپرست و یا خانواده نیازمند حمایت‌های عاطفی هستند.

وی با بیاناینکه اداره بهزیستی شهرستان چالوس وظیفه بستر سازی برای تعامل بین مردم، مسئولان را دارد تصریح کرد: یکی از رمزهای موفقیت هر جامعه ای همدلی و همراهی دولت، ملت و مشارکت مردمی است که بهزیستی باید این شرایط را فراهم کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید شرایط به شکلی فراهم شود که ارتباط بین نمایندگان دولت، مردم و خیران برای همیشه حفظ بماندو نیزفضایی را فراهم کرد تا تمام مردم اعم از ثروتمندان و اقشار متوسط جامعه نیت و اراده انجام امور خیر را به صورت ارادی داشته باشند.

زندییادآور شد: اگر دیده می شود كه خانواده محوری بر دولت محوری ترجیح داده می‌شود برای این است که حضور و دلگرمی مردم بین این فرزندان سبب شود تا کمبود عاطفه و محبت در میان آنان ترمیم گردد.

ویضمن قدردانی از متولیان امر احداث مجتمع خیریه وحید و نرگس شهرستان چالوس گفت: با توجه به اینكه ساختمانه‌ای فعلی این خیریه ها استاندارد نیستند بنابراینمشارکت جمعی برای تکمیل سریعتر ساختمان‌های مذکورضرورت دارد.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار