معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: تاکنون 70 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی وارد بیمارستان نظام مافی شوش شده است.
کد خبر: ۱۶۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ 12 January 2016
علیرضا خسروپناه اظهار کرد: 112 پروژه در حال ساخت، در دست مطالعه و آماده تحویل در حوزه بهداشت و درمان در دانشگاه علوم پزشکی دزفول داریم که این پروژه‌ها در قالب آموزشی، بهداشتی، دانشجویی و پژوهشی تعریف شده و با روند رو به رشد و با سرعت زیادی در دست اجرا هستند.

وی، راه اندازی بیمارستان کارون گتوند و بلوک‌های زایمانی را از مهمترین پروژه‌ها دانست و افزود: اجرای کلینیک ویژه در شهرستان‌های دزفول و شوش، توسعه اورژانس، بخش سرطان، و بخش سوختگی در دزفول نیز از مواردی است که در دست اقدام است.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول اضافه کرد: در قسمت هتلینگ 50 میلیارد ریال در بیمارستان بزرگ دزفول و 20 میلیارد ریال نیز در بیمارستان نظام مافی شوش هزینه شده است.

این مسئول به تحویل سه دستگاه آمبولانس به شهرستان شوش و دو دستگاه آمبولانس به شهرستان گتوند نیز اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک، تمام بخش‌ها و اورژانس‌های فرسوده بازسازی خواهند شد.

*به‌کار گرفته نیروهای تازه نفس با راه‌اندازی بیمارستان کارون گتوند

خسرو پناه در خصوص تجهیزات و نیروی انسانی بیمارستان کارون گتوند گفت: اکو، رادیوگرافی، سونوگرافی و سایر تجهیزات پیشرفته را در بیمارستان گتوند مستقر کرده‌ایم تا سطح درمانی آن ارتقا یابد و در بخش نیروی انسانی با بهره‌برداری از بیمارستان کارون تمام نیروهای تازه نفس مشغول به کار خواهند شد.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول تصریح کرد: 70 میلیارد ریال تجهیزات از جمله سی.تی.اسکن، میکروسکوپ جراحی چشم و گوش و حلق و بینی، سونوگرافی و رادیولوژی دیجیتال و برخی تجهیزات پیشرفته مختص اتاق عمل در بیمارستان نظام مافی شوش وارد شده است.

وی در پایان عنوان کرد: دستگاه ام.آر.آی دولتی بیمارستان دزفول وارد کشور شده و ساختمان آن نیز جهت نصب آماده‌سازی شده است و به‌زودی راه اندازی و در ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار