کد خبر: ۱۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴ 21 March 2015
به گزارش تابناک فارس و به نقل از معاونت اجتماعی نیرو انتظامی فارس،سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: میزان تصادفات در دو روز نخست تعطیلات نوروزی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 19 درصد کاهش داشته است.

وی گفت: در 24 ساعت گذشته 5 نفر براثر سانحه ترافیکی در جاده‌های فارس فوت کرده‌اند و واژگونی و لغزندگی مهمترین دلیل تصادفات در دو روز نخست تعطیلات در فارس بوده است.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه از 25 اسفند تا 29 اسفند 93 کشته‌های جاده‌های در استان به لیل بارندگی‌ها بالا بوده است، خاطرنشان کرد: بار ترافیک در جاده‌های مواصلاتی استان بالا است که با تلاش و همکاری عوامل پلیس در حال روان‌سازی است.

افزایش14 درصدی برخورد با تخلفات حادثه‌ساز رانندگان در استان فارس

سرهنگ کسری سیروسی، رئیس پلیس راه شمال فارس، گفت: در سال 93 برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در سطح جاده‌های فارس بیش از 14 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در سال 93 بیش از 55 هزار خودرو به علت ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز از قبیل سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ توقیف شده‌اند و مورد اعمال قانون قرار گرفته‌اند و بیش از 44 هزار دستگاه موتورسیکلت نیز به دلیل سرعت غیرمجاز و عدم استفاده از کلاه ایمنی در جاده‌های استان توقیف شده‌اند.

21 هزار کیلو برنج قاچاق در فراشبند

سرهنگ محمد اسلامی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مقابله و برخورد با قاچاق کالا و ارز، مأموران این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور فراشبند - کازرون به یک دستگاه تریلر مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این تریلر مقدار 21هزار کیلو برنج قاچاق که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بوده و به صورت غیرقانونی از طریق مرزهای آبی وارد کشور شده بود، کشف شد.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده یک میلیارد و 50میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد: خودرو موصوف به پارکینگ انتظامی و راننده متخلف به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی انتقال داده شد که در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و در حال رسیدگی است.

توقیف خودرو با خلافی 14 میلیون ریال

سرهنگ محمد حسین گودرزی، رئیس پلیس راه جنوبی فارس، گفت: دو دستگاه خودرو به علت ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز و خلافی بیش از 14 میلیون ریال در خنج و لارستان توقیف شد.

وی افزود: بر اساس قانون، خودروهای با خلافی بیش از ده میلیون ریال برای طی مراحل قانونی به پارکینگ منتقل می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار