شهردار ساری
شهردار ساری گفت: پایگاه سنجش سلامت در تمامی بوستان‌های ساری راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۵۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 05 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، مهدی عبوری در جمع مسئولان علوم پزشکی مازندران افزود: این پایگاه در تمامی پارک‌های ساری راه‌اندازی و در آن آزمایش‌های مربوطه انجام و بلافاصله پاسخ داده می‌شود و در این پایگاه‌ها انواع آزمایش‌ها مانند دیابت، فشارخون و غیره به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

شهردار ساری با اشاره به اینکه ۱۷ خانه بهداشت در ساری وجود دارد گفت: بسیاری از خانه‌های بهداشت ناپایدار هستند و نیازمند توجه ویژه است.

وی وعده ساخت پنج مرکز درمانی در ساری را از سوی شهرداری داد و با عنوان اینکه تاجایی که از دست شهرداری برمی‌آید از بخش سلامت حمایت می‌کند عنوان کرد: در مشاغل خدماتی در ساری افزایش اشتغال را داشتیم و این به دلیل پروژه‌های شهرداری و شهرسازی است.

شهرداری ساری یادآور شد: هم‌اینک در بوستان ملل بیش از ۶۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۴۰۰ نفر غیرمستقیم مشغول کار هستند و ساری به‌عنوان پیشانی مازندران بوده و اگر عقب‌ماندگی آن رفع نشود، عقب‌ماندگی مازندران برطرف نمی‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌عرض رشد کردن شهرها به توسعه مازندران لطمه می‌زند گفت: از همه آن‌هایی که حمایت می‌کنند و یا چوب لای چرخ شهرداری می‌گذارند، قدردانی می‌کنم.Facebook

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار