رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: براثر برخورد یک دستگاه خودروسواری پراید با یک دستگاه تریلر در محور داراب به سمت بندرعباس، ‌۵ سرنشین خودرو پراید جان باختند.
کد خبر: ۱۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱ 19 March 2015
به گزارش تابناک فارس و به نقل از معاونت اجتماعی نیرو انتظامی فارس،کسری سیروسی اظهار داشت: یک دستگاه خودرو پراید با 5 نفر سرنشین همگی اهل و ساکن داراب که ازسمت بندرعباس به سمت داراب درحرکت بوده بایک دستگاه تریلر که از سمت داراب به بندرعباس درحرکت بود، برخورد کرد.

وی گفت: در این حادثه راننده و 3 نفر از سرنشینان خودرو پراید درصحنه تصادف وسرنشین دیگر آن به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

سیروسی افزود: کارشناس پلیس راه ازصحنه تصادف بازدید، علت تامه تصادف بی‌مبالاتی ازجانب راننده سواری پراید به علت تجاوز به چپ اعلام شده است.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس با اشاره به وضعیت جوی هوا و ریزش نزولات آسمانی در استان فارس از هموطنان درخواست کرد ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کرده و با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی در جاده‌ها حرکت کنند.

انهدام باند سارقین منزل و کشف 12 فقره سرقت

سرهنگ بهادر اسماعیلی، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز، گفت: در پی وقوع سه فقره سرقت منزل در یکی از مناطق جنوب شیراز،‌ شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی اعضای این باند سارق به نام های "م – ب" 27 ساله، "ب – ب" 26 ساله، "الف – ب" 22 ساله و دو خانم به نام‌های "ص – " 20 ساله و "ز – غ" 19 ساله و نیز یک نفر پسر بچه به نام "الف – ب" 8 ساله شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود: پس از چندین روز تعقیب و مراقبت و شناسایی منازل و محل اختفاء اعضای این باند سرقت، در یک عملیات اطلاعاتی و پلیسی در حالی‌که آنها سوار یک دستگاه خودرو پژو 405 بودند، دستگیر و به ابتدا به کلانتری 20 گلسرخ شیراز منتقل شدند.

سرهنگ اسماعیلی گفت: در تحقیقات به عمل آمده 12 فقره سرقت منزل از اعضای این باند کشف و در بازرسی از منازل آنها نیز تعداد 25 دستگاه انواع مختلف گوشی تلفن همراه، 7 دستگاه دوربین فیلمبرداری و عکس‌برداری، یک دستگاه ال سی دی 42 انچ، دو دستگاه ماکروفر، دو عدد فشنگ کلاش، یک قبضه تفنگ شکاری، یک قبضه تفنگ بادی، یک دستگاه دریل، یک دستگاه تصفیه کن آب، سه دستگاه اسپیکر رایانه، مقداری مدارک و کارت عابر بانک مسروقه، مقداری بدلیجات و سشوار کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: تعدادی از اموال توسط مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفته که پس از تشکیل پرونده متهمان تحویل مقام قضایی و پلیس آگاهی شدند.


برچسب ها: جاده ، کشته ، داراب ، بندرعباس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار