دبیر مجمع خیران ورزشیار وزارت ورزش و جوانان گفت: 110 پروژه مهم ورزشی در سطح کشور نیز برای واگذاری به خیران آماده است.
کد خبر: ۱۵۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶ 30 December 2015

به گزارش تابناک مازندران، بهروز منتقمی در نخستین جلسه مجمع خیران ورزش‌یار استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم داراب خیر ورزش‌یار مرکز استان، اظهار کرد: ورزش کشور به درستی نتوانسته از ظرفیت خیران برای بازسازی اماکن ورزشی بهره‌مند شود.

وی با بیان اینکه مجمع خیران ورزش‌یار کشور حدود یک‌سالی است که راه‌اندازی شد، بیان داشت: باید گرایش خیران را به ساخت‌وساز مجموعه‌های ورزشی جلب کنیم.

منتقمی با بیان اینکه حدود 160 میلیارد تومان از سوی خیران ورزش‌یار به بدنه  ورزش کشور کمک مالی شد، گفت: خیران می‌توانند با حمایت‌شان خیلی از مشکلات فضاها و اماکن ورزشی را حل نمایند.

دبیر مجمع خیران ورزش‌یار وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه 50 پروژه مهم ورزش کشور تحویل خیران داده شد، افزود: در حال حاضر نیز 110 پروژه مهم ورزشی در سطح کشور نیز برای واگذاری به خیران آماده است.

وی با با بیان اینکه 600 تا 700 پروژه ورزشی در سطح کشور شناسایی شده است، ادامه داد: اگر سرمایه‌گذاری یا خیری 30 درصد هزینه یک پروژه را پرداخت کند، نام پروژه ورزشی برای ماندگاری به نام فرد خیر خواهد بود.

منتقمی با بیان اینکه مازندران سرشار از استعدادهای ناب ورزشی است، خاطرنشان کرد: مازندران با توجه به توانمندی و کسب موفقیت‌های ورزشی، گل سرسبد ورزش کشور محسوب می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز بیان داشت: مازندران یکی از استان‌های قطب اصلی ورزش کشور است که برای کسب افتخارآفرینی و موفقیت بیشتر، نیاز به حمایت همه‌جانبه سرمایه‌گذاران و خیران ورزش‌یار است.

حبیب حسین‌زادگان با بیان اینکه خیران، بار اصلی پشتیبانی ورزش استان را متحمل می‌شوند، تصریح کرد: مازندران مهم‌ترین و معتبرترین استان ورزش کشور است که در حوزه مدال‌آوری و قهرمانی با چندین کشور منطقه برابری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه 77 پروژه نیمه‌کاره در سطح استان وجود دارد و برای تکمیل آن نیاز به همت خیران است، افزود: خیران حمایت‌های ویژه‌ای به ورزش استان دارند، به طوری که در سال‌جاری ورزش مازندران 18 میلیارد تومان از حمایت‌های مالی خیران بهره‌مند شد.

حسین‌زادگان با بیان اینکه افراد خیر سرمایه‌گذاران خوبی در استان حضور دارند و بنا به ضرورت جامعه، متمایل به سرمایه‌گذاری در ورزش هستند، اظهار کرد: با همت استاندار، شرایطی ایجاد شود تا سرمایه‌گذاران  مشارکت جدی در بخش ورزش داشته باشد.

هاشم جمشیدپناه مسئول دبیرخانه کمیته ورزش‌یار مازندران نیز گفت: امروز میزبان چهره‌های خوشنامی از ورزش مازندران هستیم که بخش عظیمی از موفقیت‌های ورزش استان در کسب مدال و افتخارآفرینی برعهده آنهاست.

در این نشست صمیمی خیران ورزش‌یار همانند شاهسوارانی، صفری، هاشمی، رمضانی، دادگر، شعبان‌پور، موسوی، محمدی، رضوی، فرهادی، امیرنیا، مهربان و مسچی عضو کمیته ستاد ورزش‌یار استان حضور داشتند.



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار