دایی از پرسپولیس سبقت گرفت:
دیدار دو تیم از چارجوب هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، با برد پرگل شاگردان علی دایی، سه بر صفر به سود صبا در ورزشگاه تختی اهواز پایان یافت.
کد خبر: ۱۵۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳ 27 December 2015
به گزارش تابناک قم، تیم صبای قم درادامه رقابت های هفته شانزدهم مقابل تیم استقلال اهواز قرارگرفته و این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست داد و با این پیروزی 28 امتیازی شد و به رده چهارم جدول رسید.

اولین گل صبای قم در دقیقه 22 با حركت زيبا و انفرادی عبدالکریم اسلامی وارد دروازه فرناندو شد.

حرکت زیبای فریدبهزاد کریمی در دقیقه 64 و پاس زیبای وی به علی محمدی رسید و این بازیکن توانست با یک ضربه دقیق دروازه استقلال اهواز را باز کند.

در دقیقه 68 حرکت کریم اسلامی در محوطه جریمه استقلال اهواز با خطای فرناندو همراه شد تا داور یک ضربه پنالتی به سود صبای قم اعلام کند. ضربه پنالتی صبا را محمد قاضی به زیبایی و بر خلاف جهت حرکت دروازه بان استقلال اهواز به گل سوم قمی ها تبدیل کرد.

قضاوت این دیدار را محمدحسین زاهدی‌فرد با همراهی حسن انتظاری، فرید امیدوار و جواد رحیم‌زاده برعهده داشت.

در این بازی برای تیم فوتبال صبای قم حامد لک، فیلیپه ماچادو، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده(دقیقه 85حق جو )، محمدامین آرام‌طبع(دقیقه 82امید قربانی )، قاسم دهنوی، فرید بهزادی‌کریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی، ابوالفضل ابراهیمی(دقیقه 77سید مهدی حسینی)، محمد قاضی و کریم اسلامی با سرمربی گری علی دایی به میدان رفتند.

برای تیم استقلال اهواز نیز لوییس فرناندو، طالب ریکانی، عادل کلاه کج، رضا ایار(دقیقه 88صادق ژرفانی)، حسین بهرامی، مکی شریفی، علی هلیچی، میلادپاک پرور ، خضیراوی، علی بیگدلی(دقیقه ٥٦ رضا بهمیی) و حسین ساکی با سرمربی گری سیاوش بختیاری زاده به میدان رفتند.

برای قهرمانی می جنگیم

علی دایی در خاتمه این بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر چه تیم خود را دیر بستیم لیکن اعضای کادر فنی توانستند با تلاش زیاد تیم را برای مسابقات آماده کنند.

وی درخصوص تقویت تیم در نیم فصل گفت:صبای قم چند بازیکن جذب خواهد کرد اما اینکه در چه پست هایی بازی می کنند را اکنون علام نمی کنم. این باشگاه مشکل مالی ندارد ومالک باشگاه برای گرفتن بازیکن اختیار تام به من داده است.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم به بازی در برابر تیم استقلال اهواز اشاره کرد وگفت: این بازی برای ما هم سخت بود وهم آسان زیرا سختی ما در این بازی ، زمانی برطرف شد که توانستیم به گل اول دست پیدا کنیم. بعد از این گل تیم استقلال اهواز بازشد و بازیکنان آن برای جبران گل خورده جلو کشیدند و همین امر کار ما را ساده کرد.

دایی اظهارداشت: دراین دیدار ما می توانستیم گلهای بیشتری بزنیم لیکن فرصت های بعدی ما به بار ننشست. درکل از عمکرد بازیکنان خود دراین مسابقه وبازیهای قبلی رضایت دارم.

وی از برنامه ریزی سازمان لیگ انتقاد کرد وگفت: در هیچ جای دنیا اینطور نیست که مسابقات آن با وقفه انجام شود ، ضمن آنکه معلوم نیست بازی بعدی ما با تیم نفت چه موقع انجام خواهد شد.

دقایق حساس

دقیقه 12: خطایی پشت محوطه استقلال را قاسم دهنوی زد که به راحتی در دست فرنادو قرار گرفت.

دقیقه 18: خطایی روی محمد قاضی در پشت محوطه ای جریمه را هاشم بیک زاده با اختلاف زیاد به بیرون زد.

دقیقه 25: ضربه علی بیگدلی به سمت دروازه صبا را حامد لک به کرنر فرستاد.

دقیقه 28: ضربه راه دور آرام طبع با اختلاف کمی از دروازه استقلال اهواز به بیرون رفت.

دقیقه ٣٣: شوت اسلامی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ٣٨: شوت رضا ایار را حامد لک در احتیار گرفت.

دقیقه ٤٠: شوت عادل کلاه کج از پشت محوطه جریمه با اختلاف بیرون رفت.

دقیقه 59: ضربه سنگین فرید بهزادی کریمی با اختلاف کمی از دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 72: ضربه زیبای فریدبهزادکریمی با واکنش عالی فرناندو به کرنر رفت.

دقیقه 81: ضربه راه دور جلال الدین عالی محمدی با برخورد به تیرتک عمودی به درون دروازه راه نیافت.

دقیقه 90: مهدی اسلامی در حالت تک به تک نتوانست چهارمین گل تیمش را به ثمر برساندو ضربه او را فرناندو در اختیار گرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار