رییس فدراسیون کشتی:
رییس فدراسیون کشتی بیان کرد: بسیاری از قهرمانان کشور در این مسابقات شرکت کردند و پیروزی‌ها و شکست‌هایی همراه با اجرای فنون زیبای کشتی پهلوانی و کشتی آزاد و فرنگی دیدیم که بسیار قابل تقدیر است.
کد خبر: ۱۵۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶ 26 December 2015

رییس فدراسیون کشتی درباره اهدای بازوبند به پهلوان کشور گفت: حضور مادر سه شهید فکر می‌کنم ختم کلام است. از این جایگاه فراتر نداشته‌ایم، نداریم و نخواهیم داشت.

 

رسول خادم در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص رقابت‌های کشتی پهلوانی، قهرمانی کشور که به میزبانی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات امسال از نظر کیفی، نسبت به سال‌های گذشته در سطح بسیار خوبی قرار داشت و همه مدعیان سنگین وزن کشور به جز چند نفر، در این رقابت‌ها شرکت کردند و خوشبختانه مردم با محبت و صمیمی تبریز نیز در صحنه حضور داشتند.

 

وی افزود: استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت کشتی آذربایجان‌شرقی نیز همراهی خوبی در مسابقات داشتند و به نظرم یک حرکت رو به جلوی خوب در کشتی پهلوانی در پیش گرفته‌ایم که سال‌های بعد شاهد اتفاقات بهتری خواهیم شد.

 

به گزارش تابناک تبریز، رییس فدراسیون کشتی بیان کرد: بسیاری از قهرمانان کشور در این مسابقات شرکت کردند و پیروزی‌ها و شکست‌هایی همراه با اجرای فنون زیبای کشتی پهلوانی و کشتی آزاد و فرنگی دیدیم که بسیار قابل تقدیر است.

 

خادم در خصوص شکست پرویز هادی در مرحله نیمه نهایی و بازماندن از صعود به فینال وزن مثبت 90 کیلوگرم، گفت: برد و باخت در طبیعت هر مسابقه‌ای وجود دارد و باید از پرویز هادی متشکر باشیم که با این‌که در فشار سنگین تمرینات اردویی قرار داشت، به احترام مردم آذربایجان در مسابقات حضور پیدا کرد و با وجود شکست در مرحله نیمه‌نهایی، باز هم روی تشک آمد و این موضوع از توانایی‌های پرویز هادی کم نمی‌کند.

 

وی تاکید کرد: حضور مادر سه شهید، ختم کلام است و فراتر از این جایگاه نداشتیم، نداریم و نخواهیم داشت و باید علت حضور نیافتن رییس جمهور را از خودشان پرسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار