هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال زنان؛ امروز جمعه چهارم دیماه با انجام چهار دیدار در شهرهای گرگانَ، بندر انزلی، بم و سنندج پیگیری می شود.
کد خبر: ۱۵۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱ 25 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال زنان؛ امروز جمعه چهارم دیماه با انجام چهار دیدار در شهرهای گرگانَ، بندر انزلی، بم و سنندج پیگیری می شود.
در حال حاضر تیم های آینده سازان میهن نجف آباد با داشتن 26 امتیاز، شهرداری بم با 24 امتیاز، شهرداری سیرجان با 23 امتیاز و ملوان بندر انزلی با 22 امتیاز به ترتیب رده اول تا چهارم جدول لیگ برتر فوتبال زنان را به خود اختصاص داده اند.
با توجه به برنامه هفته چهاردهم شانس ناچیزی برای تغییر در دو رده نخست جدول لیگ برتر فوتبال زنان وجود ندارد، اما بر خلاف دو رده نخست جدول شانس تغییر جدول در رده سوم و چهارم جدول زیاد است. زیرا در بندر انزلی تیم ملوان این شهر به مصاف تیم جوان شهرداری سیرجان می رود و انزلی چی ها می توانند با تجربه بیشتر و استفاده از امتیاز میزبانی برنده این بازی شده و با کسب سه امتیاز و صعود یک پله رده سوم جدول را از آن خود کند.
بر اساس این گزارش البته امکان تغییر در قعر جدول رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان نیز وجود دارد زیرا در آخرین دیدار این هفته تیم وحدت ایثار گرگان میزبان نگین اشترانکوه ازنا است و در صورتی که بتوانند حریف جوان و کم تجربه خود را شکست دهد، از رده نهم جدول به رده هشتم صعود خواهد کرد.
برنامه کامل هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال زنان به شرح زیر است:
شهرداری بم - پالایش گاز ایلام
شهرداری سنندج - آینده سازان میهن نجف آباد
ملوان بندر انزلی - شهرداری سیرجان
وحدت ایثار گرگان - نگین اشترانکوه ازنا
درحال حاضر بعد از تیم های آینده سازان میهن، شهرداری بم ، شهرداری سیرجان و ملوان بندر انزلی که به ترتیب رده اول تا چهارم جدول را در اختیار دارند ، تیم های پالایش گاز ایلام 19 امتیاز ، همیاری ارومیه 16 امتیاز ، شهرداری سنندج 13 امتیاز ، شهرداری ازنا با شش امتیاز و وحدت ایثار گرگان با چهار امتیاز به ترتیب رده پنجم تا نهم را در اختیار دارند./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار