فرماندار نوشهر با اشاره به اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کجور فراوان است، گفت: بخش کجور نوشهر هنوز راه دسترسی مستقیم ندارد و بومیان منطقه باید از یک شهرستان دیگر به زادگاه خود سفر کنند.
کد خبر: ۱۴۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳ 20 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، علی شادمان امشب در جلسه شورای اداری استان که با حضور معاونان استاندار، فرمانداران، مدیران کل و دیگر مسئولان در محل سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران ـ منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برگزار شد، اظهار کرد: بخش کجور نوشهر هنوز راه دسترسی مستقیم ندارد و بومیان منطقه باید از یک شهرستان دیگر به زادگاه خود سفر کنند.

وی با بیان اینکه همه به موضوع حفظ محیط زیست حساس هستیم، افزود: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش کجور بسیار زیاد است و لازمه آن رفع موانع از جمله قانون البرز مرکزی است.

فرماندار نوشهر با اشاره به اینکه به دلیل وجود شرایط زیرساختی در نوشهر، امکان توسعه همه‌جانبه در این منطقه وجود دارد و باید برای تحقق آن تلاش کرد، گفت: شاهد تقویت زیرساخت‌های در بندر نوشهر هستیم که برای زیرساخت‌های آن 70 میلیارد تومان هزینه شد و 30 میلیارد تومان نیز با بخش خصوصی قرار بسته شد.

وی با اشاره به قدمت 70 ساله بندر نوشهر، خاطرنشان کرد: تنها از 30 درصد توان بندر نوشهر برای بخش صادرات و واردات استفاده می‌شود و بنابراین نیازمند تلاش دستگاه اجرایی استان در راستای تقویت بخش صادرات و واردات در این بندر است.
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار