استاندار مازندران از پیش‌بینی حدود 3 هزار شعبه اخذ رای در سراسر مازندران برای انتخابات اسفند ماه خبر داد و گفت: تاکنون 23 داوطلب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران ثبت‌نام کردند.
کد خبر: ۱۴۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳ 20 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، ربیع فلاح امشب در جلسه شورای اداری استان که با حضور معاونان استاندار، فرمانداران، مدیران کل و دیگر مسئولان در محل سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران ـ منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برگزار شد، با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: حدود 3 هزار شعبه ثابت و سیار انتخاباتی در مناطق شهری و روستایی مازندران در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز 23 نفر برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های مختلف مازندران ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: بستر‌ها برای برگزاری انتخابات موفق در مازندران آماده است و فضای بسیار خوبی وجود دارد و همه دستگاه‌های اجرایی باید فعالیت کنند تا انتخابات باشکوهی برگزار شود.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به تولیدات برنج و کیوی در مازندران پرداخت و گفت:‌ غرفه‌های چند هکتاری در روسیه گرفته شد و اکنون راحت‌تر از گذشته و محصولات کشاورزی با بسته‌بندی مطلوب انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در زمینه خودروهای باربری هم با روسیه تفاهم شد و کشتی‌ها هم آماده هستند و در هر صورت زیرساخت‌های صادرات از مازندران فراهم است و انتظار می‌رود بخش خصوصی حرفه‌ای‌تر وارد بازار شود.

فلاح در پایان به موضوع قانون البرز مرکزی در منطقه کجور اشاره کرد و گفت:‌ در شرایط کنونی باید مدیران همکاری لازم را داشته باشند تا موانع موجود برداشته شود و کارها رو به جلو حرکت کنند.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار