حجم سنگین ترافیک در انتظار مسافران؛
بر اساس قول پیمانکار آزاد راه تهران – شمال قرار بود این پروژه 25 اسفند ماه سالجاری بازگشایی شده و زیر بار ترافیک برود اما نه تنها این آزاد راه در تاریخ مقرر باز نشده بلکه فرماندار چالوس اعلام کرد...
کد خبر: ۱۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱ 17 March 2015
تابناک مازندران:با فرا رسیدن عید نوروز هر ساله مازندران میزبان میلیون ها مسافر و گردشگر است. یکی از مسیرهای پر رفت وآمد منتهی به استان محور کرج – چالوس بوده که با حجم زیاد ورود مسافرین و جوابگو نبودن جاده های این مسیر شاهد ترافیک سنگین و کلافه کننده در اغلب ساعات ایام تعطیلات می باشیم که همین مساله ضمن ایجاد گرفتاری برای ساکنین روستاهای مسیر این جاده باعث آزار و اذیت گردشگران نوروزی هم می شود.
بر اساس قول پیمانکار آزاد راه تهران – شمال قرار بود این پروژه 25 اسفند ماه سالجاری بازگشایی شده و زیر بار ترافیک برود اما نه تنها این آزاد راه در تاریخ مقرر باز نشده بلکه فرماندار چالوس اعلام کرد : در روزهای آینده تنها یک لاین آزاد راه تهران – شمال بازگشایی می شود چرا که به دلیل مشکلات فنی امکان بازگشایی هر دولاین آزاد راه برای این ایام امکان پذیر نیست.
زندی تصریح کرد : به جهت کاهش بار ترافیکی از سمت نوشهر به تنکابن، پل و تونل در حال احداث با همین حالت کارگاهی و بدون پوشش آسفالت زیر بار ترافیک می رود.
یاد آور می شود بازگشایی کامل قطعه چهارم آزاد راه تهران – شمال حد فاصل مرزن آباد تا شهرستان چالوس در ایام تعطیلات می توانست نقش قابل توجهی در کاهش بار ترافیکی در این محدوده داشته باشد که متاسفانه علیرغم قول مسئولین امسال نیز مسافران نوروزی در مازندران باید حجم سنگین ترافیک را تحمل کنند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار