رئیس هیئت فوتبال آمل با اعلام تیم‌داری بانوان این شهرستان در لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، گفت: با انجام مرحله قرعه‌کشی تیم‌های حاضر در مسابقات رقبای خود را شناختند.
کد خبر: ۱۴۵۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴ 16 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، مرتضی طباطبایی در شهرستان آمل، اظهار کرد: بانوان ورزشکار آملی در رشته فوتسال تلاش زیادی دارند و هم‌پای مردان فوتبالیست در لیگ‌های حرفه‌ای تیم‌داری می‌کنند.

وی افزود: تیم فوتسال آمل طی سال‌های گذشته در لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور حاضر بوده و توانسته سهمیه خود را در این دوره از مسابقات حفظ کند.

رئیس هیئت فوتبال آمل با اشاره به میزبانی بانوان آملی طی سال‌های گذشته از رقابت‌های دور گروهی و برگزاری دیدارها در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم (ص)، تصریح کرد: بانوان آملی امسال نیز می‌خواهند نماینده شایسته‌ای برای فوتسال بانوان مازندران باشند.

این مسئول با اعلام اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات تیم فوتسال بانوان آمل عدم حمایت بخش خصوصی و داشتن اسپانسر است، اظهار کرد: تمرینات آماده‌سازی بازیکنان با حضور فوتسالیست‌های بومی و غیربومی آغاز شده است.

طباطبایی با اشاره به برگزاری آیین قرعه‌کشی لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در محل فدراسیون فوتبال، بیان کرد: در این دوره از مسابقات 20 تیم شرکت داشته و نمایندگان استان‌ها در پنج گروه چهار تیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به هم‌گروهی آمل با تیم‌های قدرتمند در این دوره از مسابقات، تصریح کرد: تیم‌های اندیمشک، اسفراین، چالوس و آمل با یکدیگر در یک گروه دیدار می‌کنند.

رئیس هیئت فوتبال آمل با اشاره به اینکه پس از مرحله مقدماتی از هر گروه دو تیم راهی مرحله حذفی می‌شوند، گفت: امیدواریم در فصل جدید لیگ دسته یک بتوانیم با درخشش بانوان آملی نماینده شایسته‌ای برای مازندران باشیم.
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار