کد خبر: ۱۴۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ 12 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

دو بازیکن تیم فوتبال صبای قم از دیدار حساس هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر ملوان بندر انزلی محروم شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که چهاردهمین هفته از نیم فصل نخست بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از بیست و دومین روز آذرماه با انجام پنج مسابقه در شهرهای تبریز، اهواز، اصفهان، تهران و قم آغاز می‌شود، صبای قم در خانه میزبان ملوان بندر انزلی خواهد بود.

شاگردان علی دایی با روحیه‌ای بسیار خوب از نتایج نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر برابر رقبا که منجر به حضور آنها در جمع چهار تیم بالای جدول شد، اکنون مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند و با انگیزه‌ای مضاعف قصد کسب ششمین پیروزی خود را در لیگ این فصل مقابل ملوان بندر انزلی دارند.

صبای قم در این دیدار یک مشکل عمده دارد و این مشکل محرومیت دو بازیکن اصلی و کلیدی این تیم به دلیل دریافت کارت زرد سوم و سه اخطاره شدن و همچنین محرومیت با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است تا صبا در دیدار با ملوان بندر انزلی مهره‌های کلیدی خود را به همراه نداشته باشد.

صبای قم در هفته سیزدهم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای انجام بازی حساس خود با سیاه‌جامگان به مشهد رفته بود و در جدال با رقیب انتهای جدولی خود به برتری دو بر یک دست یافت و سه امتیاز ارزشمند این مسابقه را به اندوخته‌های خود واریز کرد تا همچنان در مکان چهارم جدول لیگ برتر فوتبال باقی بماند و البته دو بازیکن این تیم نیز محروم شدند.

یکی از بازیکنانی که در دیدار هفته سیزدهم بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد به دلیل دریافت کارت زرد سه اخطاره شد، فرشید باقری هافبک دفاعی و توانمند تیم فوتبال صبای قم است که بازیکنی سرعتی، تکنیکی و باهوش است.

این بازیکن در دیدار با سیاه‌جامگان مشهد در نیمه نخست با تصمیم داور مسابقه صبا و سیاه‌جامگان مشهد کارت زرد گرفت و به دلیل دریافت کارت زرد در دیدارهای قبلی صبا سه اخطاره شد و دیدار با ملوان بندر انزلی را در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از دست داد.

از سوی دیگر صبای قم در دیدار با سیاه‌جامگان مشهد فرید کریمی بازیکن تکنیکی و سرعتی خود را که به تازگی بعد از پایان خدمت سربازی از تیم تراکتورسازی تبریز بازگشته در ترکیب اصلی استفاده کرد اما کمیته انضباطی این بازیکن را از دیدار با ملوان محروم کرد.

با این حال کادر فنی تیم فوتبال صبا امیدوار است در دیدار حساس هفته چهاردهم از نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر مقابل ملوان بندر انزلی از نفرات جایگزین تیمش که بازیکنانی نامدار و آماده هستند، در ترکیب اصلی استفاده کند و ششمین پیروزی این فصل را به دست بیاورد.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی از ساعت 15:15 دقیقه روز یکشنبه بیست و دوم آذرماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود و تیم‌های چهارم یعنی صبا و دهم یعنی ملوان برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار