استاندار مازندران با تاکید بر تقویت فضای مشارکت حداکثری از سوی رسانه‌ها برای حضور مردم در انتخابات امسال، گفت: رسانه‌های مازندران در تقویت شور انتخاباتی اثرگذار باشند.
کد خبر: ۱۴۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ 11 December 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح جلودار در جلسه ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اهمیت و حساسیت برگزاری دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال، اظهار داشت: برنامه و تلاش دولت، برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و شفاف در فضایی امن و با مشارکت حداکثری و پرشور اقشار مختلف مردم است.

وی با اشاره به اینکه حضور 93 درصدی مردم مازندران در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 و مشارکت 76 درصدی آنان در انتخابات مجلس نهم، نشانگر حضور و مشارکت بالای مردم ولایتمدار استان در عرصه خطیر انتخابات است، افزود: باید زمینه‌های افزایش مشارکت آحاد مردم در انتخابات فراهم شود.

استاندار مازندران، با تاکید بر اینکه مسئولان و دست اندرکاران انتخابات باید فضای مشارکت حداکثری و پرشور مردم در این عرصه مهم را فراهم آورند، خاطر نشان کرد: فعالیت احزاب در چارچوب قانون می‌تواند زمینه‌های نشاط سیاسی و اجتماعی را در جامعه فراهم آورد.

فلاح به نقش موثر احزاب و گروه‌های سیاسی در تحقق شعار سال، همدلی و همزبانی دولت و ملت در فضای انتخابات اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها و صدا و سیما در تقویت فضای همدلی و شور و نشاط در عرصه انتخابات نقش ارزنده ای دارند.

علی‌رضا یونسی رستمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در سایه سفر  دولت تدبیر و امید، بالغ بر 991 میلیارد تومان به 45 طرح عمرانی و زیر بنایی مازندران، ثبات سیاسی بر استان حاکم شده است، افزود: جریانات مختلف فکری و سیاسی در حال ورود به انتخابات هستند و در استان شاهد فضایی پرشور در عرصه انتخابات هستیم.

وی، از جمله وظایف دولت را برگزاری قانونمند و سالم انتخابات توصیف کرد و گفت: همه تلاش، حرکت در اجرای قانون و تقویت فضای مشارکت حداکثری و فراهم کردن زمینه امنیت همه جانبه است.

یونسی، انتخابات را سیستمی دموکراتیک برای چرخش نخبگان و گردش قدرت در جامعه بیان کرد و گفت: مردم با بهره‌گیری از حق رای خود از میان چند گزینه، گزینه مورد نظر خود را برمی‌گزینند و شکل گیری قدرت را فراهم می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران، افزود: مجموعه شرایط لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در مازندران فراهم است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار