نگاهی به تیم والیبال شهرداری ارومیه
والیبال شهرداری ارومیه سال ۹۳ با صرف سرمایه بسیار وارد عرصه رقابت گردید.این تیم به عنوان گران‌ترین تیم لیگ، اقدام به جذب ستاره‌هایی چون معروف، محمودی، نیکولوف و عبادی‌پور کرد.
کد خبر: ۱۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷ 15 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه،سال 93 كه چهارمين سال حضور باشگاه شهرداري اروميه در عرصه ورزش و تيمداري مي باشد باشگاه شكل حرفه اي تري به خود گرفته و با رفع كم و كاستي سالهاي گذشته ضمن تكميل سخت افزارهاي لازمه براي يك باشگاه حرفه اي ، تاكنون در رشته هاي ( واليبال ليگ برتر مردان ، واليبال ليگ برتر بانوان ، واليبال ليگ دسته يك مردان ، واليبال نوجوانان ، واليبال جوانان ، فوتبال دسته دو باشگاه هاي كشور ، بسكتبال زیر گروه دسته يك مردان ، واليبال ساحلي نوجوانان ، واليبال ساحلي ليگ برتر بزرگسالان ، تير اندازي و والیبال نشسته) اعلام آمادگي نموده و حضور خواهد داشت.

این باشگاه، سال ۹۳ با صرف سرمایه بسیار وارد عرصه رقابت گردید.این تیم به عنوان گران‌ترین تیم لیگ، اقدام به جذب ستاره‌هایی چون معروف، محمودی، نیکولوف و عبادی‌پور کرد و علیزاده، فیاضی، رضایی و پیروت‌پور را نیز حفظ کرد.

این حرکت باشگاه شهرداری ارومیه، جرقه قهرمانی را در دل‌های هواداران والیبال ارومیه زد و از همان بازی‌های اول فصل، تمام دیدارهای خانگی با حمایت بی‌نظیر هواداران همراه بود .

جدایی سعید معروف و عدم وفای به عهد این بازیکن، هواداران والیبال اورمیه را آزرده خاطر کرد اما آن‌ها همچنان به حمایت پرشور خود ادامه دادند و امروز تیمشان را در مرحله فینال می‌بینند، جایی که تنها یک گام تا کسب قهرمانی مانده است و هواداران ارومیه این هفته می‌توانند مزد حمایت‌های بی‌نظیر خود را با کسب قهرمانی بگیرند.

یک دهه است که جام قهرمانی لیگ برتر والیبال برای حضور در پایتخت والیبال آسیا لحظه‌شماری می‌کند؛ ده سالی که برای هواداران والیبال ارومیه به آسانی نگذشت.

اکنون تیم والیبال شهرداری ارومیه صعودش را به فينال ليگ برتر واليبال قطعي کرده است، اماتيم‌هاي شهرداري تبريز و پيکان تهران براي رسيدن به مسابقه نهايي باید یک بازی دیگر نیز انجام دهند.

شهرداري تبريز قطعا شگفتي‌ساز اين فصل ليگ برتر واليبال بوده است؛ تيمي که حتي بعد از مصدوميت علي سجادي دريافت کننده اصلي خود همچنان در کورس مدعيان باقي ماند.

و بالاخره حریف تیم شهرداری ارومیه در فینال مشخص شد.

تیم والیبال پیکان تهران با پیروزی 3 بر صفر مقابل شهرداری تبریز، حریف شهرداری ارومیه در فینال لیگ برتر والیبال شد. برای هر دو تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال، پیروزی در دیدار سوم پلی‌آف،‌ حکم مرگ و زندگی را داشت. پیکان برای تثبیت اقتدار و سابقه درخشانش و همچنین بهره‌برداری ار سرمایه‌گذاری ابتدای فصل و شهرداری تبریز برای اینکه نشان دهد با برنامه و قدرت پا به جمع چهار تیم برتر لیگ گذاشته،‌ باید این بازی را به سود خود پایان می‌بردند.

شهرداري تبريز بايد با ميزان خراسان در رده‌بندي ديدار کند.بازي‌هاي رده‌بندي و فينال ليگ برتر واليبال از روز چهارشنبه هفته جاري برگزار مي‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار