طرح ساماندهی ورودی شهرهای مازندران حرفی است که پس از دو سال و اندی از حضور ربیع فلاح در مازندران باز هم از جانب وی در حد حرف مطرح شد و این موضوع یعنی اینکه قرار نیست در این دولت هم برای ساماندهی ورودی شهرهای استان اقدامی شود.
کد خبر: ۱۴۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵ 08 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، رفع مشکل ورودی شهرهای استان مازندران، حرف دیروز و امروز نیست، این موضوع مسئله‌ای است که هر استانداری که در مازندران حضور می‌یابد مطرح می‌کند، ربیع فلاح نیز مسئله نامناسب بودن ورودی شهرهای استان را در جلسات با شهردارها فقط در حد یک تذکر مطرح کرد و حل این موضوع را تنها برای پُر کردن تایم صحبت‌های خویش، قرار داد.

وی که از زمان حضورش در استان حدود دو سال و نیم می‌گذرد، در روزهای اول حضورش درباره نامناسب بودن ورودی شهرها گلایه کرد و حتی در آن روزها بحث ارائه طرح مناسب برای ساماندهی ورودی شهرها را نیز مطرح کرده بود.

حال این دغدغه استاندار مازندران پس از دو سال و اندی دوباره مطرح شد؛ وی در نشست ماهانه شهرداران استان مازندران در قائم‌شهر دوباره از نامناسب بودن ورودی شهرهای استان گلایه کرد، در این سال‌ها تجربه ثابت کرد که بیان بسیاری از دغدغه‌های تنها در حد حرف و شعار باقی می‌ماند و کمتر عملیاتی می‌شود، چون قبل از ربیع فلاح، طاهایی و قبل از طاهایی دیگر استانداران استان نیز از نامناسب بودن ورودی شهرهای استان گلایه داشتند.

البته استاندار مازندران در نشست‌های قبلی خویش به کمبود سرانه فضای سبز در استان نیز اشاره کرده بود ولی اقدام عملیاتی و اثرگذاری که نسبت به ساماندهی ورودی شهرهای استان انجام شود، تاکنون در برنامه کاری قرار نگرفت.

حداقل انتظار این بود که استاندار پس از مطرح کردن نامناسب بودن ورودی شهرهای مازندران به مسئول شهرداری یک شهر مأموریت می‌داد که نسبت به بهسازی ورودی شهرش اقدام کند و از دیگر شهرداران بخواهد و به آنها دستور بدهد نسبت به بهسازی ورودی شهرها نیز اقدام کنند.

حداقل انتظار از مسئول دولت در مازندران این بود که در جلسه ماهانه شهرداران دست شهرداری را بلند کرده و اعلام کند که اقدام این مسئول شهری در ساماندهی ورودی شهر بسیار مناسب بود و یا اینکه حداقل از شهرداران استان برنامه، طرح و نظر و یا حداقل فرصت و زمان مشخص را برای بهسازی و ساماندهی ورودی شهر مقرر کند.

البته گلایه کردن درباره مشکلات استان مازندران در زمانی که مدیری تازه وارد استان می‌شود، امری طبیعی است ولی از مسئولی که دو سال در استان مسئولیت دارد انتظار این است که بیشتر گزارش عملکرد درباره اقدامات انجام‎شده ارائه دهد تا گلایه‎های همیشگی.
بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار