اگرچه این تعداد اندک هیأت بدون رییس در مقابل 48 هیأت ورزشی فعال استان قابل توجه نیستند ولی باید به ورزشکاران همین رشته های ورزشی نیز حق داد که هرچه سریعتر رییس خود را بشناسند و از بلاتکلیفی در بیایند.
کد خبر: ۱۴۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 08 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پادشاهی در یک شب سرد زمستان از قصر خارج شد. هنگام بازگشت سرباز پیری را دید که با لباسی اندک در سرما نگهبانی می داد. .........

از او پرسید : پیرمرد! سردت نیست؟

نگهبان پیر گفت : چرا ای پادشاه بزرگ اما لباس گرم ندارم و مجبورم تحمل کنم.

پادشاه گفت : من الان داخل قصر می روم و می گویم یکی از لباس های گرمم را برایت بیاورند!

نگهبان ذوق زده شد و از پادشاه تشکر کرد. اما پادشاه به محض ورود به داخل قصر وعده اش را فراموش کرد. .........

صبح روز بعد جسد سرمازده پیرمرد را در حوالی قصر پیدا کردند، در حالی که در کنارش با خطی ناخوانا نوشته بود :

"ای پادشاه من سال ها هر شب با همین لباس کم سرما را تحمل کردم  اما وعده لباس گرم تو مرا از پای درآورد. "


صاحب مقصودی / تابناک گیلان: حکایت امروز ورزش و ورزشکاران گیلانی ، همان حکایت داستان پیرمرد نگهبان و پادشاه فراموشکار است.

به گزارش تابناک گیلان، اگرچه هیأت بوکس بعد از هشت ماه، روز گذشته رییس خود را شناخت و قرار است هیأت کونگ فو نیز پس از ماه ها بلاتکلیفی فردا صاحب رییس شود ولی هیأت ورزش های باستانی بیش از 20 ماه است که با سرپرست اداره می شود، هیأت والیبال دومین سرپرستش را به خود می بیند، هیأت هندبال و تنیس روی میز بعد از استعفای رییسشان هنوز سرپرست ندارند، هیأت روستایی و عشایری مجدد سرپرست تغییر داده و هیأت نجات غریق و هیأت ورزش های رزمی و ...

اگرچه این تعداد اندک هیأت بدون رییس در مقابل 48 هیأت ورزشی فعال استان قابل توجه نیستند ولی باید به ورزشکاران همین رشته های ورزشی نیز حق داد که هرچه سریعتر رییس خود را بشناسند و از بلاتکلیفی در بیایند.

البته جای خالی معاون ورزشی (که امیدواریم طولانی نشود) لطمه ای به روند فعالیت های اداره کل نزده و علاوه بر برگزاری مجمع یک هیأت ورزشی در روز گذشته، بناست یکی هم فردا برگزار شود و پیشنهاد برگزاری مجمع یک هیأت دیگر نیز در همین ماه به فدراسیون مربوطه ارجاع شده است اما سئوال روز این است که چرا ضرب العجل سه ماه برای برگزاری مجامع انتخاباتی هیأت ها رعایت نمی شود؟

مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان پیشتر در پاسخ به این سئوال نقض در آیین نامه هیأت های ورزشی را مطرح کرد و گفت: وقتی در سند بالادستی، مقام عالی وزارت به عنوان رییس مجمع است و حکم روسای فدراسیون را صادر می کند چرا نباید در سند فرو دستی جانشین مقام عالی وزارت یعنی مدیران کل رییس مجامع هیأت های استانی باشند.

اگرچه باید حق را به رهنما داد و این ایراد اساسی را به آیین نامه هیأت های ورزشی گرفت تا مدیران کل اختیار عمل بیشتری در عزل و نصب روسای هیأت های ورزشی داشته باشند، ولی این مهم نباید دلیلی شود تا امور ورزشی لنگ تغییر قوانین بمانند.

تغییر اساسنامه اگرچه ضروری ولی زمان بر است و تا آن هنگام به نظر می رسد مدیران کل باید به قانون موجود احترام بگذراند و اجرایش کنند تا مثلا هیأتی مثل هیأت ورزش های زورخانه ای گیلان اینقدر آسیب نبیند و ماه ها بلاتکلیف نباشد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار