رئیس هیات بوکس مازندران گفت: مسابقات قهرمانی بوکس جوانان کشور جام یادبود پرویز کشوری 26 آذر ماه در رده جوانان با حضور 33 استان و 300 ورزشکار و مربی و سرپرست برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱ 07 December 2015
به گزارش تابناک مازندران،  علی بابایی کارنامی در نشست خبری هیئت بوکس مازندران ضمن تبریک 16 آذر روز دانشجو گفت: اگر فرهیختگی دانشجویان و دانشمندان ما نبود امروز  کشور در زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی و علمی  در جهان حرفی برای گفتن نداشتیم.
وی افزود: برخی از افراد به دنبال سوء استفاده از دانشجو هستند و باید دانشجویان استقلال داشته باشند و در خط رهبری حرکت کنند.
رییس هیئت بوکس مازندران تصریح کرد: در سال گذشته  در رده بزرگسالان به رتبه پنجم رشته بوکس کشور را کسب کردیم و اکنون هفت بوکسور در رده بزرگسالان از مازندران فعالیت می‌کنند.
وی افزود: مسابقات قهرمانی بوکس جوانان کشور جام یادبود پرویز کشوری 26 آذر ماه  در رده جوانان با حضور 33 استان و 300 ورزشکار و مربی و سرپرست برگزار می‌شود.
بابایی با اشاره به اینکه اعزام تیم‌های استانی و قهرمانی به  خارج از کشور مورد موافقت فدراسیون قرار نگرفت، اظهار کرد: از رسانه‌ها توقع داریم در فضاسازی رسانه‌ای تلاش کنند و در برگزاری مسابقات بوکس کشور در مازندران ستادی را تشکیل دادیم که برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات فعالیت دارد.
وی با بیان اینکه امیدواریم قهرمانی تیم مازندران بتواند شرایط بهتری را در رشته بوکس در استان مازندران ایجاد کند، افزود: اولین دوره کلاس داوری در بابل خرداد 94 برگزار شد و رشد داوری در استان مورد تایید فدراسیون قرار گرفت.
رییس هیئت بوکس مازندران، اظهار کرد: آموزش مربیان بوکس در دستور کار هیئت بوکس استان است تا به عنوان زیر ساخت توسعه ورزش بوکس بتواند گام‌های موثری بردارد.
وی از  اتمام خانه بوکس بابلسر خبر داد و افزود: زمینی را در منطقه داراب تحویل هیئت بوکس شد و امیدواریم با تامین اعتبار بوکس بتوانیم در احداث خانه بوکس ساری همت شود.
بابایی با اشاره به چالش منابع مالی در موضوعات ورزشی کشور، گفت: متاسفانه برای ارتباط بنگاه‌های اقتصادی فعال  با رشته‌های ورزشی هیچ فرصت قانونی وجود ندارد و این موضوع موجب ایجاد چالش در تامین منابع مالی در حوزه ورزش شده است.
وی ادامه داد: نبود پخش مستقیم در رشته بوکس سبب شده در تامین منابع مالی از روش های تبلیغاتی هم نتوانیم بهره ببریم.
رییس هیئت بوکس مازندران با بیان اینکه سازمان لیگ کشور برای اولین بار بعد از انقلاب تشکیل شده  است، عنوان کرد:  با تامین مالی  هیئت بوکس مازندران در لیگ کشوری هم شرکت خواهیم کرد.
وی با گرامیداشت یاد  مرحوم مهرشاد رضایی بعنوان قهرمان بوکس مازندران، افزود: برای تعامل با هیئت های شهرستانی درباره بیمه ورزشکاران و شفاف سازی مسائل ملی و... گفت‌وگو شد.
بابایی با اشاره به وجود  140 مربی و 40 داور در ورزش بوکس استان، اظهار کرد: تعداد بوکسورهای سازمان یافته مازندران در رده های مختلف سنی  2 هزار و 300 نفر است.

خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار