در سایر دیدارهای هفته سیزدهم رقابت های دسته برتر فوتبال بانوان، شهرداری سیرجان رده سومی، میزبان شهرداری سنندج است، ملوان بندرانزلی به مصاف همیاری ارومیه خواهد رفت و پالایش گاز ایلام از وحدت ایثار گرگان پذیرایی می‌کند.
کد خبر: ۱۴۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴ 06 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، شگفتی ساز لیگ فوتبال بانوان از مدافع عنوان قهرمانی پذیرایی می کند.
در حساس ترین دیدار از هفته سیزدهم مسابقات فوتبال دسته برتر بانوان باشگاه های کشور، آینده سازان میهن نجف آباد قهرمان نیم فصل نخست از ساعت 10 صبح فردا در ورزشگاه رسالت میزبان شهرداری بم کرمان، مدافع عنوان قهرمانی است.
آینده‌سازان میهن نجف‌آباد تنها تیم بدون شکست مسابقات است که با 26امتیاز از 8 پیروزی و2 تساوی در صدر جدول رده‌بندی ایستاده است و شهرداری بم با 21 امتیاز در جایگاه دوم، به دنبال لغزش تیم اصفهانی است.
آینده‌سازان میهن در دیدار رفت و در خانه شهرداری بم به پیروزی 2 بر صفر دست یافت و مدافع عنوان قهرمانی فردا در نجف‌آباد به دنبال جبران این شکست خواهد بود. آینده‌سازان هم که می‌تواند با شکست دوباره شهرداری بم صدرنشینی خود را تثبیت کند و از سایر تیم‌ها فاصله بگیرد برای این دیدار برنامه ویژه‌ای خواهد داشت.
در سایر دیدارهای هفته سیزدهم رقابت های دسته برتر فوتبال بانوان، شهرداری سیرجان رده سومی، میزبان شهرداری سنندج است، ملوان بندرانزلی به مصاف همیاری ارومیه خواهد رفت و پالایش گاز ایلام از وحدت ایثار گرگان پذیرایی می‌کند./پ

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار