مدیرکل هواشناسی استان مازندران گفت: بارندگی همراه با باد شدید با سرعت 54 تا 115 کیلومتر برخی شهرهای این استان را درنوردید.
کد خبر: ۱۳۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲ 04 December 2015
به گزارش تابناک مازندران؛نوربخش داداشی با اشاره به تغییر وضعیت هوای مازندران، اظهار کرد: از پنج‌شنبه شب با نفوذ سامانه ناپایدار بارشی به استان به‌تدریج از سمت غرب استان شاهد وزش باد شدید، بارش باران و بارش برف در ارتفاعات بودیم.

وی بیان کرد: هوای مازندران دچار تغییرات شده و بارندگی از غرب استان در رامسر و نوشهر و بارش برف در سیاه بیشه آغاز شده و به سایر شهرهای استان رسیده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران یادآور شد: پیرو اطلاعیه شماره 18 و اخطاریه شماره 11 این اداره‌کل، بارندگی‌ها از روز پنج‌شنبه در استان آغاز شده و به همراه وزش باد شدید، بارش باران و برف در ارتفاعات هم‌اکنون ادامه دارد.

داداشی با بیان اینکه سرعت باد در رامسر 115 کیلومتر در ساعت بود، افزود: سرعت باد در شهرهای نوشهر 94، آمل 94، بابلسر 54، ساری 68، دشت‌ناز 76، امیرآباد 54 و گلوگاه 72 کیلومتر در ساعت بوده است.

این مسئول تصریح کرد: همچنین کاهش دما در مناطق ساحلی و جلگه‌ای تا 15 درجه و در ارتفاعات با توجه به افزایش دما و وزش باد گرم در روزهای قبل تا 20 درجه بوده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه هوای مازندران تا اواسط هفته آینده دچار تغییرات است، گفت: در این مدت دریا طوفانی و مواج و برای فعالیت دریانوردی و صید و صیادی نامناسب است.

داداشی با هشدار نسبت به آب‌گرفتگی معابر عمومی سطح استان، گفت: سطح جاده‌ها لغزنده و آب‌گرفتگی معابر بر اثر شدت بارندگی و وزش باد شدید وجود دارد.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار