رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: 98 درصد نمازخانه‌های ادارات همدان وضعیت مطلوبی دارند.
کد خبر: ۱۳۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸ 02 December 2015

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: 98 درصد نمازخانه‌های ادارات همدان وضعیت مطلوبی دارند.

به گزارش فارس، حجت‌السلام سید مرتضی حسنی‌حلم در شورای اقامه نماز مناطق 4 و 5 کشور اظهار کرد: این نشست مربوط به مناطق 4 و 5 کشور است که شامل 11 استان از شمال غرب، غرب و جنوب کشور است.

وی بیان داشت: همدان از سوی مقام معظم رهبری به عنوان دارالمجاهدین نامگذاری شده است که نشان این مجاهدت داشتن هشت هزار شهید است و در این اواخر نیز شهید سردار همدانی به خیل عظیم شهدا پیوستند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان با تأکید بر اینکه همدان جایگاه بزرگان و نخبگان بوده و هست، افزود: اگر شاهد بلوغ اسلام در کشور تاجیکستان هستیم، این مسئله حاصل تلاش‌های عالم بزرگ می‌رسید علی همدانی است.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر 98 درصد از نمازخانه‌های ادارات استان وضعیت فیزیکی مطلوبی دارند و اکنون باید بتوان از این فضاها به خوبی استفاده کرد.

* 500 امام جماعت در مدارس همدان اقامه نماز دارند

حسنی‌حلم با اشاره به اینکه 500 امام جماعت در سطح مدارس همدان اقامه نماز دارند، یادآور شد: تمام نمازخانه‌های مدارس در استان همدان به لحاظ تجهیزات و ساخت و سازها وضعیت مطلوبی دارند.

وی با تأکید بر اینکه تنها در 15 درصد از مساجد استان همدان نماز صبح اقامه می‌شود، اضافه کرد: این مسئله روند رو به رشدی دارد، هرچند باید هیئت امنای مساجد به این مهم توجه کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان در پایان سخنانش گفت: تمام اقدامات برای برپا داشتن نماز در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی، مرهون هماهنگی و وحدت رویه‌ای است که در استان همدان وجود دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار