احمد کرمی؛
با توجه به احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها همه دستگاه های امدادرسان و خدمات رسان استان در حالت آماده باش کامل قرار داشته و وظایف آن ها تشریح و یادآوری شده است.
کد خبر: ۱۳۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱ 30 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیریت بحران استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به احتمال بارش های شدید در پی ورود سامانه بارشی به استان از روز سه شنبه و چهارشنبه؛ ستاد اربعین و ستاد بحران استان در حالت آماده باش کامل برای اسکان اضطراری زوار و همچنین پیشگیری از هر گونه حادثه احتمالی هستند.

احمد کرمی افزود: با توجه به احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها همه دستگاه های امدادرسان و خدمات رسان استان در حالت آماده باش کامل قرار داشته و وظایف آن ها تشریح و یادآوری شده است.

وی با بیان اینکه همه دستگاه های مرتبط تا 15 آذر ماه به حالت آماده باش قرار دارند، گفت: از دستگاه هایی همچون آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه، ورزش و جوانان، هلال احمر، و نیز از فرمانداران خواسته شده است که فضاهای خود شامل مهمان سراها، مدارس و حسینیه ها، تکایا، مساجد، سالن های ورزشی و ... را برای اسکان اضطراری زائران در هنگام بارش های روزهای آینده مهیا نمایند.

کرمی ادامه داد: با توجه به سیل اخیر برخی از زیرساخت های استان آسیب دیده اند، لذا باید مردم و زائران هنگام تردد از مسیرهایی که احتمال سیلاب وجود دارد و خطرناک هستند احتیاط کنند و به هشدارها و اخطارهای مسئولین توجه کامل نمایند.

گفتنی است: تمام دستگاه‌های اجرایی علاوه بر انجام ماموریت های خود و بررسی امکانات موجود برای مقابله با هر گونه حادثه‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن، در حالت آماده باش کامل قرار دارند./پ
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار