سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نور از اجرای دو فقره احکام قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴ 30 November 2015
به گزارش تابناک مازندران حبیب‌الله رنجبر  اظهار کرد: در راستای حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی و به استناد تبصره دو ماده 10 و ماده سه با همکاری نیروی انتظامی، اداره راه و شهرسازی و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نور دو فقره احکام قلع و قمع ساخت‌ و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی به مساحت 819 مترمربع دیوارکشی در روستای ایزخورده و یک واحد مسکونی در روستای آرویج‌کلا این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.
 
وی افزود: در راستای اجرای تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی، یک فقره دیوارکشی به مساحت 6 هزار متر با پیشرفت کار 40 درصد نیز تخریب شد.
 
سرپرست جهاد کشاورزی نور ادامه داد: در راستای اجرای برنامه‌های آموزشی و ترویجی بخش کشاورزی و به‌منظور افزایش آگاهی و دانش بهره‌برداران این بخش، دو دوره آموزشی مهارتی تغذیه مرکبات و زنبورداری با شرکت بیش از 43 بهره‌بردار در این شهرستان برگزار شد.
 
این مسئول اضافه کرد: دوره آموزشی مهارتی تغذیه مرکبات با حضور حدود 18 نفر از باغداران منطقه رویان به‌مدت دو روز برگزار و مدرس دوره، آموزش‌های لازم درباره تغذیه مرکبات را به فراگیران ارائه کرد.
 
رنجبر در پایان گفت: دوره آموزشی مهارتی زنبورداری نیز با حضور 25 زنبوردار در مرکز جهاد کشاورزی چمستان برگزار شد که جزو دوره‌های آموزشی مهارتی پودمانی بوده است و در پایان این دوره‌ها به شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه آموزشی اعطا شد.
 
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار