تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته نهم رقابتهای لیگ برتر کشور با پیروزی مقابل شهرداری تبریز موفق شد دربی آذربایجان را به سود خود خاتمه دهد.
کد خبر: ۱۳۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰ 29 November 2015

تابناک آذربایجان غربی: تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته نهم رقابتهای لیگ برتر کشور با پیروزی مقابل شهرداری تبریز موفق شد دربی آذربایجان را به سود خود خاتمه داده و همچنان در صدر بماند. هفته نهم دور رفت بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاه های برتر ایران یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست عصر یکشنبه هشتم آذرماه در شهرهای تهران (دو دیدار)، ورامین، ارومیه، بندرعباس و اردکان پیگیری شد.

در حساس ترین این دیدارها که دو ساعت و ۲۰ دقیقه به طول انجامید، دربی دو تیم شهرداری ارومیه و تبریز در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه با نتیجه ۳ بر یک به سود میزبان به پایان رسید.

بازیکنان شهرداری ارومیه در ست سوم این مسابقه ۳۱ بر ۲۹ مغلوب میهمان خود شدند اما در ست های اول، دوم و چهارم با امتیازهای مشابه ۲۵ بر ۲۲ حریف خود را شکست داده و یک پیروزی دیگر به افتخارات خود افزودند.
بازیکنان تیم شهرداری ارومیه در حالی که عکس بزرگی از پوریا فیاضی در دست داشتند، وارد سالن شدند و با فریاد ‘فیاضی تورک اوغلی’ مورد تشویق قرار گرفتند.

دو تیم ۴۵ دقیقه قبل از آغاز بازی وارد سالن شدند و به انجام تمرینات گرم کردن و تمرین توپی پرداختند.
در طول برگزاری بازری فریاد ‘یاشاسین ارومیه، یاشاسین آذربایجان'(زنده باد ارومیه، زنده باد آذربایجان) و ‘آذربایجان تیم لری فرق ایله مز رنگلری'(رنگ تیم های آذربایجان-شرقی-غربی- فرقی برای ما ندارد) از سوی شش هزار تماشاگر حاضر در سالن فریاد زده می شد.

برای تیم شهرداری تبریز در ابتدای کار محمدحسن صنوبر، میکائیل تاجر، آرش کشاورزی، والنتین براتوف، محمد طاهر وادی و محمدرضا موذن(لیبرو) به زمین آمدند.

در تیم شهرداری ارومیه نیز میلاد عبادی پور، سعید معروف، عبدالرضا علیزاده(لیبرو)، جواد محمدی نژاد، حامد تاروردی، فرهاد پیروت و آرمین تشکری در ترکیب اولیه بودند.

تشویق سعید هاشمی و حسین معدنی بازیکن ارومیه ای و مربی سابق تیم شهرداری ارومیه که بر اثر سانحه رانندگی و بیماری دارفانی را وداع گفته اند، از نکات جالب توجه این دیدار بود.

ست اول با کسب نخستین امتیاز توسط میلاد عبادی پور برای ارومیه آغاز شد و دو تیم پا به پای تا امتیاز ۷ پیش رفتند ولی نخستین وقت استراحت فنی برای تبریز در امتیاز ۸ بر ۷ رقم خورد.

ست اول همچنان به صورت تساوی تا امتیاز ۱۳ برای دو تیم پیش می رفت که در ادامه تیم ارومیه با بهره گیری از حمایت بی امان تماشاگران موفق به کسب ۴ امتیاز متوالی شده و فاصله خود را بیشتر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار