امام جمعه بندرعباس گفت : نیروی قوی و بزرگ بسیج می تواند جلوی نفوذ بیگانگان را بگیرد.
کد خبر: ۱۳۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰ 27 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت ا... نعیم آبادی در خطبه های نمازجمعه امروز بندرعباس با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت : باید همیشه مراقب نفوذ بیگانگان و شیطان بزرگ آمریکا باشیم که از هر اقدامی برای نفوذ در کشور استفاده می کند و بسیج می تواند در برابر این نفوذ بایستد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت : جاسوسی یکی از اقداماتی است که آمریکا برای نفوذ در کشور از آن بهره می گیرد.

آیت ا... نعیم آبادی افزود : آمریکا به خوبی می داند که در میدان نظامی با کشور ما نا توان است و بنابراین جریان نفوذ را انتخاب کرده است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری گفت : امید انقلاب اسلامی به بسیج است و این نیرو باید مستقل باشد و جناحی عمل نکند.

آیت ا... نعیم آبادی افزود :هر حرکتی که منجر به تضعیف بسیج شود جایز نسیت چون بسیج به همه مردم تعلق دارد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : حاکمیت و اقتدار کشور در دریا مرهون مردانگی و ایمان نیروی دریایی است.

آیت ا... نعیم آبادی افزود : نیروی دریایی نیرویی مطمئن و قوی است که با ابتکار در میدان عمل و ساخت تجهیزاتی که به آن نیاز دارد به استقلال و خودکفایی رسیده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه 12 آذر روز جهانی معلولان نیز نامگذاری شده است‌ گفت :با استفاده صحیح و مناسب از ظرفیتهای معلولان و به کار گیری آنان در بخشهای مختلف می توان روح امید در آنان زنده ساخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار