دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از حضور بهمن تیموری و یدالله محبی دو کشتی گیر کرمانشاهی در بخش آزاد مسابقات باشگاه های جهان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ 25 November 2015
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از حضور بهمن تیموری و یدالله محبی دو کشتی گیر کرمانشاهی در بخش آزاد مسابقات باشگاه های جهان خبر داد.

منصور کیانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دومین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته (پنجم و ششم آذر) با حضور 12 تیم خارجی و چهار تیم داخلی در سرسرای 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

وی ادامه داد: تیموری و محبی دو کشتی گیر کرمانشاهی که در این رقابت ها حضور خواهند یافت عضو تیم های کفایتی خراسان و شهرداری همدان هستند.

کیانی خاطرنشان کرد: بهمن تیموری در وزن 74 کیلوگرم برای کفایتی خراسان کشتی خواهد گرفت و محبی نیز نماینده وزن 125 کیلوگرم تیم شهرداری همدان خواهد بود.

وی با بیان اینکه هر دوی این کشتی گیران از جمله کشتی گیران باتجربه بین المللی و دارنده مدال در این سطح هستند، یادآور شد: امیدواریم محبی و تیموری بتوانند در مسابقات باشگاه های جهان خوش درخشیده و صاحب مدال شوند.

داور بین المللی کشتی کشورمان که خود نیز به عنوان یکی از داوران قضاوت کننده در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان حضور دارد، در این خصوص اظهار کرد: امیدوارم بتوانم نماینده شایسته ای برای جامعه داوری و هیات کشتی استان کرمانشاه باشم.

کیانی افزود: قضاوت مسابقاتی که بسیاری از قهرمانان نامدار کشتی جهان در آن حضور دارند مقداری مشکل است اما خوشبختانه از آمادگی خوبی برخوردار و تمام توانم را به کار می بندم تا بتوانم قضاوت بی عیب و نقصی داشته باشم.

وی یادآور شد: البته قضاوت در مسابقات جام جهان کشتی که دو سال پیش در تهران برگزار شد نیز تجربیات بسیار خوبی را در اختیارم قرار داد و با بهره گیری از آن سعی می کنم قضاوت مسابقاتی که به من واگذار می شود را به بهترین شکل ممکن انجام دهم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار