در این دیدار که پنجشنبه شب در رشت برگزار شد ، تیم فوتسال هنرمندان استان گیلان موفق شد با نتیجه شش بر چهار ملی پوشان ورزشی این استان را شکست دهد .
کد خبر: ۱۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱ 13 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، در دیداری خیرخواهانه برای کودکان سرطانی ، تیم فوتسال هنرمندان گیلان برابر ملی پوشان ورزشی گیلان به برتری رسید .

در این دیدار که پنجشنبه شب در رشت برگزار شد ، تیم فوتسال هنرمندان استان گیلان موفق شد با نتیجه شش بر چهار ملی پوشان ورزشی این استان را شکست دهد .

در این مسابقه که در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد ، حدود سه هزار تماشاگر با خرید بلیط ، این دیدار خیرخواهانه را تماشا کردند .

در تیم فوتسال هنرمندان استان گیلان ، هنرمندانی همچون رضا نظری ، محمد هندی ، جابر وثوق ، منوچهر حقیقی ، علیرضا تاج شهرستانی و مجتبی پوربخش حضور داشتند .

همچنین در تیم ملی پوشان ورزش استان گیلان مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان به همراه سعید حسنی پور ، مصطفی رضازاده ، محمد تطهیری ، رضا نیک نظر ، شاهین اخلاق پسند ، رسول آتش افروز ، اصغر ابراهیمی ، امین قاسمی پور ، افشین ناظمی ، امید هرندی و حامد زیگساری حضور داشتند . 

قبل از آغاز مسابقه نیز ملی پوشان رشته های ورزشی گیلان به همراه هنرمندان این استان به کودکان سرطانی حاضر در این سالن ، گل و هدایایی اهداء کردند .

همچنین در بین دو نیمه این دیدار خیرخواهانه که تعدادی از نمایندگان مردم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند ، مراسم گلریزان برگزار شد و عواید این مراسم به همراه عواید بلیط فروشی این دیدار خیرخواهانه، به کودکان سرطانی استان گیلان تعلق گرفت .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار