این تغییرات در شرایطی که گمان میرفت تغییرات در فرمانداریهای مازندران رو به پایان است انجام شد و گویا ربیع فلاح پس از یک دوره دوساله واگذاری عزل و نصبها به معاون سیاسی خود حالا دست به کار شده و شخصا این امور را مدیریت می کند تا شاید به اعتقاد بسیاری اعتماد ضعیف و از دست رفته اغلب اصلاح طلبان را به دست بیاورد.
کد خبر: ۱۳۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶ 22 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، امروز یعنی در روزی که ربیع فلاح استاندار مازندران تقریبا تمام وقت کاری خود را در بازدید و بهره برداری از طرح های اقتصاد مقاومتی به سر برد، خبرهایی از تغییرات و جابجایی ها در استان پررنگ بود.
این تغییرات در شرایطی انجام شد که گمان میرفت تغییرات در فرمانداریهای مازندران با وجود تغییرات مکرر در هفته های گذشته از روز اربعین تا بحال رو به پایان است، گویا ربیع فلاح پس از یک دوره دوساله واگذاری عزل و نصبها به معاون سیاسی خود، حالا دست به کار شده و شخصا این امور را مدیریت می‎کند.

تغییر در فرمانداری گلوگاه
نخستین خبر از شرقی ترین شهرستان مازندران مخابره شد و همانطور که در روزهای گذشته اعلام شده بود معاون فرماندار گلوگاه جای فرماندار این شهرستان را گرفت.
محمدرضا تباکی معاون سابق فرماندار گلوگاه در شرایطی جایگزین عیسی قاسمی طوسی شد که معارفه وی با حضور عليرضا یونسی معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران و بدون حضور نماینده این حوزه انجام شد.

معاون فرمانداری نکا برکنار شد
مراسم خاص معارفه معاون فرماندار نکا بدون حضور خبرنگاران و برخی مسئولان در حالی انجام شد که تنها ساعاتی قبل از حضور استاندار در این شهرستان تحقق پذیرفت و طی آن غلامی به جای جلالیان معاون فرماندار نکا شد، تا پیش از این اقدام گزینه های معددی برای این سمت معرفی شده بود که ظاهرا از اقبال کافی برخوردار نبودند نکته مهم اینکه مقیمی نماینده مردم نکا در این جلسه نیز حضور نداشت.

محمدی تاکامی اداره کل راه و شهرسازی
امروز همچنین با صدور حكمی سيدمحمد محمدی تاكامی به سمت جانشين مديركل در حوزه مسكن و شهرسازی و برنامه ريزی و بودجه منصوب شد.
این مدیر ساروی پيش از این به عنوان مدير مسكن و ساختمان در مقطعی مدير فنی و اجرايی در اين اداره كل مشغول به کار بوده است.
این روزها بازار تغییرات در مازندران گرم است و به همین دلیل برخی مدیران که دارای شرایط متزلزلی دارند کمتر از هر زمان دیگری احساس امنیت مدیریتی می کنند که مبادا به روش مخصوص احمدی نژاد یک لحظه خود را در جلسه تودیع یا برکناری بیابند!
انتهای پیام/


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار