کد خبر: ۱۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰ 12 March 2015
فرماندار میاندورود بر ضرورت پاک‌سازی و ایمن‌سازی معابر اصلی شهری و روستایی و ساحلی این شهرستان در تعطیلات نوروز تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس ارسطو قادری عصر امروز در نشست شورای ترافیک این شهرستان با تاکید بر ضرورت آمادگی کامل شهرستان برای رویارویی با تعطیلات سال جدید اظهار کرد: هدف دستگاه‎های اجرایی و خدماتی و امدادی رقم زدن تعطیلاتی به یاد ماندنی و امن برای مردم و مسافران است.

وی افزود: ضروری است در تعطیلات نوروز تمهیدات لازم برای ارتقای ایمنی و امنیت مسافران و ترددهای محورهای اصلی برنامه‌ریزی شود.

فرماندار شهرستان میاندورود با بیان اینکه بیشتر تردد مسافران و مسئولان از این شهرستان است، بیان داشت: نیاز است که همه مسئولان در راستای حل مشکلات با هم همکاری داشته باشند و توجه بیشتری به رفاه حال مردم اعمال شود.

به گزارش فارس، در ادامه این نشست با بررسی مهم‌ترین موارد مطرح شده مصوب شد شست‌وشوی بلوارهای مسیرهای ورودی و خروجی شهر توسط شهرداری و همچنین بلوارهای ورودی فرودگاه توسط دو دهیاری شهریار کنده و اسلام‌آباد انجام شود.

پاک‌سازی شانه جاده در مسیر ساحلی، سامان‌دهی تابلوهای هشداردهنده و رنگ‎آمیزی سرعت‌گیرها در مسیرهای اصلی و گهرباران توسط اداره راه و شهرسازی با همکاری بخشداران، ممنوعیت کنده‎کاری در سطح شهرستان توسط دستگاه‎های خدمات‎رسان تا 15 فروردین، آماده‌باش مدیران همه دستگاه‎ها در ایام تعطیل یا معرفی جانشین رسمی با اختیارات تام به فرمانداری از مصوبات این نشست بود.

تصمیماتی در مورد دوربرگردان بلوار امام رضا (ع) شهر سورک و نصب چراغ‎های چشمک‌زن توسط راه و شهرسازی و شهرداری، تشدید نظارت و کنترل نیروی انتظامی و پلیس راهور در دوربرگردان مقابل مسکن مهر، پیگیری، بررسی و رفع مشکلات برخی جایگاه‎های پمپ بنزین، پاک‌سازی حریم و معابر اصلی روستاها، نظارت بر رعایت پاک‌سازی فضای عمومی و حاشیه خیابان اصلی مجتمع‎های نوار ساحلی و پیگیری برای جایگزینی نیوجرسی‎های خارج شهری مستقر در محور اصلی روستای اسلام‌آباد با جدول شهری مصوبات دیگر این نشست هماهنگی برای آمادگی بیشتر شهرستان میاندورود با هدف میزبانی از عید نوروز بود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931221000962#sthash.xQpYBBNn.dpuf
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار