طی مراسمی با حضور معاون سیاسی استاندار و معاون سیاسی و انتخابات استانداری، مدیران استانی و شهرستانی از تلاش های محمدعلی قمی فرماندار نوشهر قدردانی شد.
کد خبر: ۱۳۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ 21 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، محمدعلی قمی اویلی در مراسم تکریم از تلاش های بیش از 4 سال و نیم  خود و معارفه علی شادمان به عنوان فرماندار جدید نوشهر با گرامیداشت هفته بسیج و تاكید بر گام نهادن در جهت امام راحل  اظهار کرد: یكی از اقدامات امام راحل تشكیل بسیج و ارتش 20 میلیونی بود كه  هفته بسیج ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی است که اخلاص در کارها و بی مدعا بودن را در سرلوحه کارخویش دارد.
وی ضمن  تقدیر از تمام کسانی که در مدت خدمت با او همراهی و همکاری داشتند تصریح كرد:تمام این اقدامات با همراهی مجموعه دستگاه های اجرایی، امنیتی، قضایی، شوراهای اسلامی شهر و روستا،دهیاران، شهرداران و هدایت های صادقانه امام جمعه صورت گرفت و من به تنهایی قادر به انجام هیچ كدام نبودم.
فرماندار سابق نوشهر افزود: بنای ما در امورات  مشارکت و بهره گیری از نظرات جمع در جهت  خدمت بی منت به مردم بر اساس آموزه هایی که امام راحل طلایه دار آن است بود و این را الگوی خویش قرار دادم.
قمی اویلی تاكید كرد: در طول خدمت خویش هرگز از جایگاه فرمانداری به عنوان پلی برای صعود استفاده نکردم و سعی داشتم تا در جهت قانون و تکریم واقعی از ارباب رجوع به حل مشکلات مردم بپردازم و سعی شد از همه ظرفیتهای شهرستان استفاده شود.
وی در ادامه  با اشاره به عملکردهای پنج ساله خویش در شهرستان نوشهر که آن را در گرو همدلی و همکاری تمام مدیران و مسئولان دانست، اظهار کرد: آمارگیری سال 90 و انعكاس واقعی  وخوبی  از آن به جامعه و ذی نفع شدن شهرستان در اعتبارات تملك دارایی،  برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی به‌دور از هر گونه تنش و در کمال امنیت، بروز کم‌ترین خسارت در زمان بحران‌های مختلف مانند برف و سیل، پی‌گیری پروژه‌های عمرانی و فرهنگی با توجه به بحران مالی کشور از جمله این اقدامات بود.
قمی با اشاره به بحران سیل در سال 93 اذعان كرد: در این بحران نیز همانند سایر بحران‌ها دستگاه‌های اجرایی شهرستان در آماده باشد كامل بودند و با وجود بارندگی بیش از 156 میلی متر خسارت اندكی به شهرستان وارد شد.
وی  به اذعان دفتر مقام معظم رهبری مبنی بر مدیریت مناسب در زمان حضور معظم‌له در سال‌ها 92 و 94 در مراسم جشن دانش‌آموختگی که در دانشکده علوم و فنون دریایی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد اشاره کرد و افزود: ارتقای دو بخش سی‌سنگان و کجور، بهره‌مندی از توانایی نماینده در اختصاص ماده 180 در زمینه اجرای نهضت آسفالت، حوزه آب و راه و ... گازرسانی به بخش کجور و برنامه‌ریزی برای کلنگ زنی گازرسانی به شهر کجور، ارتقای مرکز رشد و فرودگاه نوشهر از دیگر اقداماتی بود که در این مدت اجرا شد.
فرماندار سابق نوشهر  اهدای سند مالکیت مربوط به اراضی بنیاد علوی را از دیگر اقداماتی دانست که در شهرستان نوشهر صورت گرفت و اضافه کرد: در حوزه فرهنگی نیز یکی از اقدامات موفقی که در این شهرستان داشتیم ساماندهی سواحل نوشهر بود که با وجود 60 کیلومتر ساحل در این شهرستان تنها 8 غرقی  در این شهرستان روی داد.
قمی  تصریح كرد: در جهت توسعه كشاورزی اقدامات خوبی انجام شد و به بركت دستور العمل هایی كه آمد در حوزه خسارات برف، اعتبار خوبی توزیع و مدیریت شد.
وی در پایان با قدردانی از حمایت و همراهی مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی و نیز صبر و شکیبایی شهروندان نوشهری در اجرای موفقیت‌آمیز امور ابراز كرد: بر اساس ظرفیت درونی شهرستان سعی شد تا خدمتی بی منت را در سایه تحقق شعار همدلی و همزبانی مورد تاکید مقام معظم رهبری به مردم ارائه شود.
امام جمعه شهرستان نوشهر نیز در این آیین  با قدردانی از تلاش های پنج‌ساله فرماندار نوشهر اظهار کرد: قمی با توجه به اینکه نیروی بومی بود به خوبی با اشرافیت بر منطقه توانست با برخوردهای مناسب به حفظ وحدت در این شهرستان کمک کند.
حجت‌الاسلام محمود مشایخ با بیان اینکه فرماندار سابق نوشهر اهل افراط و تفریط نبوده و صادقانه در این شهرستان خدمت کرد، افزود: تفکر در مورد نظام و ولایت، حضور به‌موقع در مواقع بحران و تشکیل ستاد مدیریت بر بحران قبل از وقوع، حضور در جلسات مردمی حتی در روستاهای محروم و دوردست، حضور مستمر در نمازهای جمعه از جمله خصایصی بود که در این شخصیت وجود داشت.
وی با اعلام اینکه آماده همکاری با هر فردی که صادقانه خدمت کند هستیم، گفت: با توجه به اینکه همه ما به ارزش‌های اسلامی پای‌بند هستیم بنابراین فردی که قصد اجرای کارهای فرهنگی صحیح در این شهرستان را داشته باشد و با مردم به احسان و نیکی رفتار کند بدون شک رضایت مردم و خداوند را جلب کرده و مورد حمایت ما نیز قرار می‌گیرد.
امام جمعه نوشهر تاكید كرد: پایبندی به ارزش‌های اسلامی، اقدام در چارچوب قانون، بالا بردن توان روحی و با روی خوش با مردم برخورد كردن از جمله مواردی است كه باید مورد توجه قرار گیرد.

 ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار