ذوب آهن باخت؛
تابناک: آخرین امیدهای اصفهان برای حضور در لیگ برتر والیبال کشور با باخت دیروز ذوب آهن برابر کاله جوان آمل از بین رفت و اصفهان با وجود تمام ظرفیت هایی که در ورزش والیبال دارد نمی تواند امسال نیز در لیگ برتر والیبال شرکت کند.
کد خبر: ۱۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸ 12 March 2015

آخرین امیدهای اصفهان برای حضور در لیگ برتر والیبال کشور با باخت دیروز ذوب آهن برابر کاله جوان آمل از بین رفت و اصفهان با وجود تمام ظرفیت هایی که در ورزش والیبال دارد نمی تواند امسال نیز در لیگ برتر والیبال شرکت کند.

به گزارش تابناک اصفهان، تیم ذوب آهن اصفهان که در مصاف نخست مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک والیبال نتواسته بود در ورزشگاه پر از تماشاگر پیامبر اعظم (ص) از سد حریف خود بگذرد روز گذشته در دیدار برگشت به امید پیروزی برابر کاله جوان آمل و صعود به لیگ برتر برابر این تیم صف آرایی کرد.

ذوب آهن با وجود شرایطی که داشت نتوانست ست اول را از حریف خود ببرد و با نتیجه تیجه 25 بر 23 این ست را به حریف واگذار کرد اما در ست دوم خیلی بهتر از حریف ظاهر شد و با 25 بر12 این ست را به نفع خود به پایان رساند.

پیروز ست سوم این بازی نیز سبزپوشان ذوب آهن بودند، شاگردان شفیعی در تیم ذوب آهن تا امتیاز بیستم هم در ست چهارم از حریف جلو بودند اما به یکباره ورق برگشت و ذوبی ها این ست را با نتیجه نزدیک 23 بر 25 از دست دادند.

در ست پنچم و سرنوشت ساز این دیدار آملی ها با تکیه بر شرایطی که داشتند، به پیروزی رسیدند و به فینال مسابقات صعود کردند.

امیرعباس شفیعی، سرمربی تیم ذوب آهن پس از این شکست در جمع خبرنگاران گفت: بازی سخت و سنگینی بود و متاسفانه نتوانستیم پیروز این میدان باشیم.

وی افزود: کاله در این بازی با برنامه و بهتر از ما ظاهر شد و تیم ما با وجود ارائه بازی قدرتمند موفق نشد بر این تیم خوب غلبه کند.

سرمربی تیم والیبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ما ست نخست را خوب آغاز نکردیم اما در ست‌های دوم و سوم بهتر ظاهر شدیم و با برد به استقبال ست چهارم رفتیم.

وی بیان کرد: در ست چهارم نیز تا امتیاز 20 از حریف پیش بودیم اما کم‌تجربگی ما موجب شد تا نتوانیم نتیجه را تا پایان ست حفظ کنیم.

شفیعی با تبریک به تیم کاله جوان و مردم آمل تصریح کرد: در ست پنجم هم بازیکنان ما بسیار تلاش کردند اما متاسفانه بازی را واگذار کردیم و از صعود به لیگ برتر والیبال باز ماندیم.

حسین کاظمی هم که تیمش با این پیروزی به فینال صعود کرده بود، درباره بازی اظهار کرد: خوشبختانه موفق شدیم در لیگ دسته یک والیبال نمایش قدرتمندانه‌ای داشته باشیم و در مرحله گروهی به عنوان تیم صدرنشین راهی پلی‌آف شدیم.

وی با بیان اینکه حق والیبال اصفهان حضور در لیگ برتر است، افزود: در مرحله نیمه‌نهایی با انگیزه مقابل تیم ذوب‌آهن قرار گرفتیم و در 2 بازی رفت و برگشت موفق به شکست این تیم شدیم.

سرمربی تیم والیبال کاله جوان آمل گفت: تیم ذوب‌آهن حریفی خوب و قدرتمند بود اما بازیکنان ما با تلاش و همدلی بر این تیم غلبه کردند.

با رقم خوردن این نتیجه، اصفهان بار دیگر امید خود را برای حضور در لیگ برتر والیبال کشور از دست داد، البته هنوز قول های مدیرعامل باشگاه باریج اسانس در ذهن ها هست که گفته بود سال آینده( فصل 94) باریج اسانس با یک زیرساخت مناسب در لیگ حضور پیدا می کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار