کد خبر: ۱۳۱۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸ 19 November 2015

حضور عکاس کُرد بوکانی در نمایشگاه عکس برداف اسلواکی

به گزارش رضا سلیمانی خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی :ربین تباک عکاس کُرد بوکانی موفق شد به نمایشگاه عکس برداف اسلواکی راه یابد.

عکاس کُرد بوکانی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت : بنده توانستم در بین ٢٠٠ عکاس منتخب این نمایشگاه قرار بگیرم.

عکاس کُرد بوکانی افزود : این نمایشگاه در کشور اسلواکی از مورخ ۱۲ نوامبر تا ۱۷ به مدت ۵ روز برگزار گردید و ۴ عکس در نمایشگاه برای عموم به نمایش درآمد.

شایان ذکر است ؛ ربین تباک متولد ١٣۶٠ شهرستان بوکان می باشد و حدود ۶ سال در حوزه عکاسی فعالیت دارد و کارهای هنری اش را از تئاتر شروع کرد و در حال حاضر در تهران اقامت و در حوزه موزیک و سینما فعالیت دارد.

بیشتر تمرکز نامبرده بر روی سازهای استرالیاو آفریقاست.

همچنین وی تنها عکاسی ایرانی می باشد که عکس های نامبرده درنمایشگاه برداف کشور اسلواکی انتخاب شده است.

سردار بوکان طلسم ناامیدی را شکست

تیم فوتبال « سردار بوکان » در ادامه هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ دسته دو کشور با سرمربیگری « سعید شوکتی » بعدازظهر روز چهارشنبه مورخ « ۲۷ آبان ماه » میزبان تیم فوتبال « ماهان شوشتر » شد.

در این دیدار که در زمین استادیوم ورزشی « وحدت » بوکان برگزار شد ، تیم « سردار بوکان » توانست با نتیجه دو بر یک مهمان خود را شکست دهد.

تیم سردار بوکان در گروه B لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور فصل ۹۵-۹۴، با تیمهای «شهرداری تبریز»، «بادران تهران»، «پارس جنوبی جم»، «شهرداری ماهشهر»، «تربیت نوین یزد»، «کیمیا فرایند تهران»، «شهرداری کامیاران»، «ماهان شوشتر» و «کارگر بنه گز» هم گروهی است.

سنددار شدن 105 هکتار ازاراضی کشاورزی در آذربایجان غربی

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از صدور سند برای 105 هکتار از اراضی زراعی و باغی استان طی هفت ماه سال جاری تا کنون خبرداد.

محمود مظلومی با بیان اینکه طرح سنددار کردن زمین‌های کشاورزی از سال ۹۴ آغازشده است ، اظهارکرد: سنددار نبودن اراضی کشاورزی و خرد و کوچک بودن زمین ها مشکلاتی را در این بخش به وجود می آورد.
وی با اشاره به فواید سنددار کردن اراضی کشاورزی افزود: سند دار کردن اراضی کشاورزی از خرد شدن این زمین ها جلوگیری می کند و بنا به ماده یک آئین نامه اجرائی، تشخیص اراضی با مدیریت امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان ها است و زمین های کشاورزی برای سند دار شدن باید کاشت درآن صورت گیرد.

مظلومی عدم اجرای این طرح را باعث تفکیک های غیرقانونی دانست و گفت: عدم اجرای این طرح مشکلات زیادی را برای کشاورزان از قبیل خرد شدن اراضی و تغییر کاربری آنها ایجاد می کند و معضلاتی را برای مردم و بخش اجرایی بوجود خواهد آورد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی 67 پرونده جهت رسیدگی به شورای اصلاحات اراضی ارجاع داده شده است .

وی ادامه داد : در طی هفت ماهه سال جاری نظارت و بازدید ازروند اجرای طرحهای مصوب در اراضی واگذاری به تعداد337مورد و درسطح 2968 هزار هکتار انجام شده است .

تساوی تیم های « شهرداری اشنویه » و « پرسپولیس حاجی خوش «

در آخرین دیدار از سری مسابقات فوتبال لیگ برتر استان فصل 94 تیم شهرداری در شهرستان مهاباد به مصاف تیم پرسپولیس حاجی خوش رفت .

این دیدار بعلت اینکه برای دو تیم به نوعی تشریفاتی بود طراوت چندانی نداشت و بازی در نیمه اول بدون گل پایان یافت و در نیمه دوم تیم مهابادی گل اول مسابقه را به ثمر رساند.

در دقیقه 89 « مقصود پیغامی » از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند و در نهایت بازی با همین نتیجه 1 بر1 به پایان رسید و تیم شهرداری در گروه 10 تیمی توانست در مکان پنجم جدول قرار بگیرد.

تیم های « کاویان نقده » و « برق ارومیه » مقامهای اول و دوم را کسب نمودند و تیم های « کشاورز بوکان » و « زرین دانه شاهیندژ » با کسب رتبه های نهم و دهم به رقابتهای دسته اول فوتبال استان در سال 95 سقوط نمودند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار