معاون زیارتی و گردشگری استانداری فارس متوسط سنی ۴۵ سال گردشگران خارجی ورودی به استان فارس را امتیازی برای رونق اکوتوریسم دانست.
کد خبر: ۱۳۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ 17 November 2015
تابناک فارس به نقل از مهر:شاپور رستمی پیش از ظهر سه شنبه در همایش توسعه پایدار گردشگری و ارتقا تنوع زیستی با تاکید بر پرنده‌نگری که در اتاق بازرگانی شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه اکوتوریسم در فارس با وجود مناطق غنی نیازمند اهتمام ویژه است، عنوان کرد: باید در احیا تالاب های استان فارس و فراهم کردن بستر این کار پرنده‌نگری را در این مناطق بازسازی کرد.

وی متوسط سنی ۴۵ سال گردشگران خارجی ورودی به استان فارس را امتیازی برای رونق اکوتوریسم دانست و افزود: معمولا این گردشگران با دیدگاه فرهنگی وارد فارس می شوند تا آثار و فرهنگ ما را تجربه کنند ضمن اینکه  با اهتمام به پسابرجام باید برای رونق گردشگری نگاه ویژه ای در فارس ایجاد شود.

رستمی استان فارس را به واسطه جمعیت و عشایر در میان سه نقطه نخستین کشور نیازمند توجه عنوان کرد و گفت: چنانچه در زمینه رونق این بخش هم شده به شکل خودجوش بوده است.

معاون زیارتی و گردشگری استاندار فارس از تدوین سند جامع زیارت و گردشگری خبر داد و اظهار کرد: بررسی و اقدامات لازم با توجه به ظرفیت های استان با اهتمام به بازنگری این سند کامل و جامع در حال انجام و تکمیل است.

وی ویژگی های گردشگری استان را بر ۶ بخش برشمرد و گفت: گردشگری زیارتی، تاریخی، روستایی، پزشکی و سلامت، اکوتوریسم و گردشگری عشایری در این سند مورد توجه قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار