در مسابقات قهرمانی ووشوی بانوان کشور
دبیر هیئت ووشو خراسان جنوبی گفت: فلاحی، قاسمی و قربانی در دومین دوره از رقابت‌های قهرمانی ووشو بانوان کشور سه مدال رنگارنگ را برای استان به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۱۲۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰ 15 November 2015

وحید خرمشاد  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: نمایندگان خراسان جنوبی در دومین دوره از رقابت‌های ووشو قهرمانی ساندوانگ بانوان کشور یادواره بانوان شهیده سیستان و بلوچستان (فاطمه ترکان، ثنا پردل، سکینه سند گل و مطهره نارویی) خوش درخشیدند.
وی افزود: در این ماراتن ملی 156 ووشوکار در قالب 16 تیم از 15 استان کشور در دو بخش تالو و ساندا از 20 تا 23 آبانماه جاری در استادیوم ورزشی 17 شهریور شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان به رقابت پرداختند.
دبیر هیئت ووشو خراسان جنوبی تصریح کرد: سمیه فلاح در وزن 52 کیلوگرم رشته ساندا با کسب مدال نقره بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و مطهره سادات قاسمی نیز در وزن 75 کیلوگرم ساندا با گردن آویز نقره در جایگاه دوم قهرمانی کشوری قرار گرفت.
خرمشاد یادآور شد: فاطمه قربانی در بخش تالو دومین دوره از مسابقات قهرمانی ووشو ساندوانگ بانوان کشور با کسب مدال برنز این دوره از رقابت‌ها مقام سوم کشوری را از آن خود کرد.
وی خاطرنشان کرد: در بخش تیمی این دوره از مسابقات استان کرمان قهرمان شد، کانون زنان بلوچ سیستان و بلوچستان نایب قهرمانی را بدست آورد و خوزستان نیز در جایگاه سوم قرار گرفت و کاپ اخلاق ووشو بانوان کشور به اردبیل اهدا شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار