این طرفدار در بین جمعیت حاضر شعر معروف" بی تو به سامان نرسم ، ای سر و سامان همه تو- ای به تو زنده همه من ، ای به تنم جان همه تو- من همه تو- ما همه تو – جان زفدای تو" را با صدای بلند و به سبک دربار پادشاهان قدیم ثناگویان خواند و ادامه داد...
کد خبر: ۱۲۷۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹ 11 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، دمکراسی روش مدیریت جامعه و اداره کشورهاست، همان که بشر در طول زمان به تجربه آموخت و اینک به آن متعهد شده است اما این ابزار مدیریتی گاهی علیه جامعه عمل می‌کند و افرادی را بر مناصب قدرت می‌رساند که دمکراسی را عرصه قدرت طلبی می‌کنند..
انتخابات مجلس شورای اسلامی به علت محلی بودن آن فرصتی است تا افراد گمنام در فرایند انتخابات به یکی از کرسی‌های راس امور در کشور یعنی جایگاه تقنینی دست یابند و از جمله این موارد حوزه انتخابیه بهشهر، نکا، گلوگاه است که مردم این حوزه انتخابیه در اولین دوره‌های تشکیل مجلس شورای اسلامی در بعد از انقلاب با رای اعتماد به برخی افراد برای آنان فرصت خدمت به مردم را فراهم نموده و آبروی اجتماعی و سیاسی برای آنان رقم زنند، اگرچه گاهی این اندوخته ارزشمند ضایع شد و از آن چیزی نمانده است اما این روند، طی سال‌های اخیر با وام گیری از افراد، شخصیت‌ها و ارزش‌ها ادامه حیات داده است.
به نظر می‌رسد در این حوزه برخی که ردای اصلاح‎طلبی را به تن کرده‌اند با وجود اطلاع از نظر اغلب توده‎های سیاسیون هم حزبی خود و افراد تاثیرگذار به نام اصلاح‎طلبی، روشنفکری و ... شدیترین انتقادات عملی را علیه مردمی که آنان را نپسندند به کار می‌گیرند.
مجیزگو پروری انتخاباتی و ادعای اصلاح‎طلبی
اصلاح‎طلبان شرق مازندران که آرزوی پیروزی در انتخابات ادوار مختلف مجلس را در صندوق‌های اخذ رای، بر باد رفته دیده بودند، برای انتخابات مجلس دهم عزم خود را جزم کردند تا طلسم شکست‌های سال‎های گذشته را بشکنند، اما در آسیب‎شناسی رفتار سیاسی هم قطاران خود به عدم گذشت، خودخواهی و تکبر برخی از نامزدهای انتخابات پی‌برده‌اند، مساله‎ای که به رقابت درون جناحی بلکه رقابت درون خانوادگی نیز کشیده شده است. طبیعی به نظر می‌رسد وقتی فردی در توسعه معکوس ابتدا حمایت خواص و نخبگان و سپس عموم مردم را از دست می‌دهد به سوی مرید پروری و خودکامگی پیش رود، لذا در روزهای گذشته ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که در جلسه کاملا انتخاباتی یک کاندیداهای معروف اما دارای کمترین پایگاه اجتماعی و خواستگاه انتخاباتی در تفکر اصلاحات شرق مازندران، یکی از طرفداران این نامزد با اشعار مبالغه آمیز مشغول وصف او است.
این طرفدار در بین جمعیت حاضر شعر معروف" بی تو به سامان نرسم ، ای سر و سامان همه تو- ای به تو زنده همه من ، ای به تنم جان همه تو- من همه تو- ما همه تو – جان زفدای تو" را با صدای بلند و به سبک دربار پادشاهان قدیم ثناگویان خواند و ادامه داد: برای سربلندی و پیروزی شخصیت ملی دکتر ...... در انتخابات مجلس دهم صلوات..... صلوات حضار و سپس صدای سوت و کف حضار...
در حالی که اصلاح‎طلبان مازندران اخیرا با نقل قولی کاندیداتوری این فرد را به صلاح ندانسته اند، به نظر می‌رسد این رفتارهای چاپلوسانه که رسم دربار شاهان را به یاد می‌آورد با اهداف انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و خط مشی اصیل اصلاح‎طلبان نیز کاملا در تضاد باشد، حال باید دید طرفداران این تفکر می توانند در ادامه تلاش‎های خود از کاندیداتوری وی و بسیاری دیگر از کاندیداهای متعدد هم حزبی خود جلوگیری کنند یا مشکل تعدد نامزدهای اصولگرا در انتخابات 92 اینبار بر سر اصلاح طلبان شرق مازندران می‎آید؟
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
واقعا همین طوره.
منصف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
با سلام بنظر شما عزیزانی که در حضور مقامات شعرمی خوانند و بعضاً در اشعارشان ازایشان تعریف می نمایند همه چاپلوسند و ..... متاسفم برای شما بی دلیل نیست که همواره در این مملکت رسانه ها روزبه روز ذلیل تر می شوند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد سین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
چیه چون همسو با شما نبوده زشت شده؟ اذیت شدین؟ شما بهترین؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار