قائم مقام وزیربهداشت در بوشهرخبرداد:
قائم مقام وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای تسریع در اجرای طرح تحول نظام سلامت 610 سازمان مردم نهاد در حوزه سلامت در کشور راه‌اندازی و فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۱۲۷۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱ 11 November 2015
تابناک بوشهر: سید محمد هادی ایازی ظهر امروز در همایش مدیران انجمن‌های خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور در بوشهر با بیان اینکه مشارکت مردمی در همه حوزه‌ها خدمات را تسریع می‌دهد اظهار داشت: با توجه به گستره حوزه سلامت، مشارکت و همراهی مردم در این عرصه ضروری است.

وی با اشاره به شیوع بیماری‌های کلیوی در کشور افزود:  برای پیشگیری از بیماری‎های کلیوی نهادهای مردمی در این عرصه بیشتر تلاش کنند.

قائم مقام وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه مشارکت مردم می‌تواند در پیشگیری از ابتلا به بیماری کلیوی موثر باشد گفت: مشارکت مردم در قالب انجمن‌های مختلف می‌تواند زمینه آگاهی جامعه را در پیشگیری از ابتلا به این بیماری فراهم کند.

ایازی با بیان اینکه 610 سازمان مردم نهاد در حوزه سلامت فعالیت می‎کنند خاطر نشان کرد: برای تسریع در اجرای طرح تحول نظام سلامت 610 سازمان مردم نهاد در حوزه سلامت در کشور راه‌اندازی و فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه 90 انجمن در مقیاس ملی و 520 انجمن در سطح استانها فعالیت می‌کنند تاکید کرد: با توجه به اهمیت وجود سازمان‌های مردم نهاد در بخش سلامت باید زمینه فعالیت سمن‌های حوزه سلامت در تمامی 450 شهرستان کشور فراهم شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار