نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: یک خیر بابلی برای ساخت بیمارستان زنان در بابل اعلام آمادگی کرده است.
کد خبر: ۱۲۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱ 08 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، حسین نیاز آذری در یكصد و سیزدهمین زادروز خیر بابلی سید حسین فلاح نوشیروانی كه در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد، گفت: ابعاد وجودی این خیر در 2 بعد دینی و توسعه‌ای قابل ارزیابی است.
وی با بیان اینكه این نشست در راستای انتقال یك فرهنگ و ارزش است، گفت: می‌خواهیم در این نشست درس بگیریم و امروزه مردان بزرگ دیگری هستند كه در حال ادامه راه نوشیروانی قدم برمی‌دارند.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات قوی و محكمی كه در مجلس شورای اسلامی برای خیرین و نیك اندیشان انجام شده است، گفت: برآن شدیم تا فكری كه در بابل توسط مرحوم نوشیروانی و دیگر خیراندیشان كاشته شده است ادامه یابد و زنده نگه داشته شود.
نیاز آذری با تاكید بر اینكه خیر بابلی جهت احداث بیمارستان در شهر بابل اعلام آمادگی كرده است، بیان کرد: با توجه به اینكه نیمی از جمعیت جامع را بانوان تشكیل می‌دهند از این رو بیمارستان جامع زنان نیاز است.
وی با بیان اینکه با وزیر بهداشت در زمینه احداث بیمارستان بانوان مذاکره شده است، عنوان کرد: این بیمارستان در راستای طرح تحول سلامت مطرح شده و خیر زمین و ساختمان این بیمارستان را آماده و دولت تجهیز کند.
این مسئول همچنین با اشاره به قدمت 90 ساله بیمارستان یحیی‌نژاد بابل گفت: در سفر اخیر ریاست جمهوری و بازدید وزیر بهداشت مجوز بیمارستان 500 تخته خوابه جایگزین بیمارستان یحیی‌نژاد دریافت شده است.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با تاثیر از نگاه بزرگ مردان چون نوشیروانی امروز آماده‌ایم هم از ظرفیت بخش خصوصی در قالب‌های مختلف چه وقف و چه یادگاری ماندگار از خود و اقوامشان استفاده كنیم.
نیاز آذری همچنین با اشاره به روز مازندران گفت: روزی را هم با نام خیرین در شهر بابل نامگذاری شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار